Gå til innhold

Level 1-60 "grinding" guide.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som ikke har sett den, er denn tråden verdt en titt. En grei retningslinje for hvor man bør gå til et hvert level. Når retail kommer på fredag, så er det jo greit å vite hvor man skal gå for å ha optimal progress. Kanskje noe å henge spillesugne fingre i mens man venter på fredagen...

Denne guiden er egentlig laget for Rogue, men funker helt greit for hvilken som helst klasse.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...29182&p=1&tmp=1

_bulle

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg grindet disse mekaniske vesnene i Westfall fra level 12 til level 14. Det var vel gjort på to timer, men gud så kjedelig. Det er kjekt, siden du i tillegg til godt med experience points også får bra med penger og items du kan selge.

Når retail kommer, skal jeg IKKE grinde. Da skal i hvert fall jeg spille for å kose meg. :)

edit: Jeg synes faktisk ikke den guiden var særlig god heller. Det er jo ting man lett kan få vite ved å spørre en som er litt høy level.

Endret av Complexion
Skrevet

Tja, var vel kanskje litt feil å kalle dette for grinding guide. Kan jo mer sees på som en veileder på hvordan man skal gå fram og hvor man skal ta quests på forskjellige levels. - Selv om det også er tipset om grinding-spots. :)

Skrevet

Tja.. Quester er noen fine ting, jeg tror det ville blitt UTROLIG kjedelig å bare "grindet" fra 1-60, nyt omgivelsene, gjør quester og levle ivei.

Om du bare skal grinde hele tiden kommer du til å gå lei temmelig fort, det kan jeg love deg. Det beste med WoW er jo akkurat alle questene som er implentert, det er utallig mange helt forskjellige quester. Kjempe gøy.

Skrevet (endret)
Tja.. Quester er noen fine ting, jeg tror det ville blitt UTROLIG kjedelig å bare "grindet" fra 1-60, nyt omgivelsene, gjør quester og levle ivei.

Om du bare skal grinde hele tiden kommer du til å gå lei temmelig fort, det kan jeg love deg. Det beste med WoW er jo akkurat alle questene som er implentert, det er utallig mange helt forskjellige quester. Kjempe gøy.

Ikke for å kverrulere eller være ekkel; men hvis du starter opp og vil nyte hvert eneste minutt til det fulle og sette deg skikkelig inn i handlingen og quests bør du vente et par uker før du starter opp...

Første uka kommer til å bli totalt kaos. Newbie (1-20) områdene kommer til å være smekkfulle av folk. 30+ spillere kommer til å være på det samme questet som du. Det kommer til å bli massiv spam på alle kanalene "hvor er ditt, hvor er datt, hvordan gjør jeg dutt??" Hylende og plagsomme drittunger overalt.

Er ikke noe grinder selv. Liker å sette meg ned og nyte det jeg driver med. Er jo det som er meningen med spillet. Handlingen er bra, og innholdet er rikt. Noe man ikke bør gå glipp av. Helt enig. -Man kan faktisk nesten queste seg hele veien til 60.

Hvis du MÅ starte opp de første dagene vil du møte kaos. Da er det greit å vite om alternative steder du kan dra på de gitte levels for å unngå den verste flommen av spillere. Det var meningen med å "poste" denne linken...

-Bulle

Endret av Bulle123
Skrevet

Det er ikke verre enn å /leave kanalene det spammes i, som oftest General, finne et par folk som virker ok og gjøre oppdrag sammen med dem.

Grinding er fint for folk med skinning/leatherworking, jeg grindet utgravingsplassen i Wetlands i et par timer og sanket inn fulle sekker med allslags typer lær. :D

Men Bulle har noen gode poeng der.

Skrevet
Det er ikke verre enn å /leave kanalene det spammes i, som oftest General, finne et par folk som virker ok og gjøre oppdrag sammen med dem.

Bra at det går an å leave kanaler, dette var eg ikkje klar over.. Ganske kjekt å benytte seg av for å slippe å høre på all masinga og whininga til fj0rtizzene..

For å leave en kanal, er det bare å skrive f.eks. /leave general ?

Skrevet (endret)

Ja, jeg tror det. Så er det /join general for å gå inn igjen. :)

/ignore annoying_capslocking_noob er også fint. Havnet et par stykker på min liste etterhvert, stort sett folk som ikke kunne gi f i å kverulere om hvorfor det ikke var nødvendig/påkrevd at alle pratet engelsk i general/trade/etc. Og da mener jeg at hver gang jeg var i samme 'fylke' som dem, så var det samme evinnelige diskusjon. Til slutt gadd jeg ikke mer.

Edit: Oops. Ble feil, gitt.

Endret av LarsC
Skrevet

Ikke for å kverrulere eller være ekkel; men hvis du starter opp og vil nyte hvert eneste minutt til det fulle og sette deg skikkelig inn i handlingen og quests bør du vente et par uker før du starter opp...

Første uka kommer til å bli totalt kaos. Newbie (1-20) områdene kommer til å være smekkfulle av folk. 30+ spillere kommer til å være på det samme questet som du. Det kommer til å bli massiv spam på alle kanalene "hvor er ditt, hvor er datt, hvordan gjør jeg dutt??" Hylende og plagsomme drittunger overalt.

Er ikke noe grinder selv. Liker å sette meg ned og nyte det jeg driver med. Er jo det som er meningen med spillet. Handlingen er bra, og innholdet er rikt. Noe man ikke bør gå glipp av. Helt enig. -Man kan faktisk nesten queste seg hele veien til 60.

Hvis du MÅ starte opp de første dagene vil du møte kaos. Da er det greit å vite om alternative steder du kan dra på de gitte levels for å unngå den verste flommen av spillere. Det var meningen med å "poste" denne linken...

-Bulle

Nåja, så ille blir det nok ille, men det er nok ikke langt ifra. Jeg satser på å finne en hyggelig gruppe med evt. noen gamer.no folk å spille/gjøre quester med ;)

Skrevet

Man skal da ikke bli sur fordi folk klager fordi man _IKKE_ skriver engelsk i general f.eks. Jeg blir irritert hver gang jeg ser nederlenderene (det var som oftest de på Beta 18) skrive nederlandsk, og ikke engelsk.

Skrevet

Ja, der ser du hvor teit det er å sette sammen to setninger. Ble grusomt feil det der. Det var altså folk som synes det var greit at man snakket det språket som passet en selv best i 1/2/etc, ikke omvendt slik jeg først skrev. :S

Skrevet

Jepp, utrolig teit. Masse nordmenn, dansker og svensker som sto og ropte og skreik i Ironforge, på sine egne språk. Kan bare tenke meg hva andre land i Europa tenker om oss skandinaver... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...