Gå til innhold

Fortsatt tregt forum .


Anbefalte innlegg

QUOTE
Ser at andre har innført "maks brukere" pålogget på en gang, dog tror jeg ikke det er noe for oss.

 

Høres iallefall beroligende ut at dette ikke er aktuelt,

 

QUOTE
en grei løsning er som oftest å kaste flere servere på problemet, dog er jo ikke det bare bare alltid

 

Koster vel en del,men spørs om ikke det vil lønne seg over tid da .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

QUOTE (sluffy @ 26/02/2005 : 20:57)
Jeg blir like forundret over dette hver gang. Når skal folk skjønne at forumet ikke er en rettighet, men et privilegium?

Hvem F sier dette er en rettighet, må vel være lov å melde fra når ting er som de ikke bør eller :roll:

 

PS: litt sent med God Jul i sinaturen :!:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 26/02/2005 : 21:22)
Tanken har slått meg noen ganger og. Vi betaler ikke til Hw, på noen måte. Så i bund og grunn kan vi ikke forlage noe. Men sant er det, vi må få lov til å si ifra :)

Ja, regner med det er i forumets intresse at alt fungerer som det skall.

Vet meget godt at dette er et gratis forum og at vi således ikke har noen rettigheter , selv om dette overrasker sluffy :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 26/02/2005 : 21:22)
Tanken har slått meg noen ganger og. Vi betaler ikke til Hw, på noen måte. Så i bund og grunn kan vi ikke forlage noe. Men sant er det, vi må få lov til å si ifra :)

Vi betaler ikke direkte, men de tjener store penger på oss mtp. at vi leser på sidene deres som ofte er stappfulle av reklame. ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Marius_EV @ 27/02/2005 : 16:49)
Er mange bedrifter\wbshop'er som tnjener på dette og andre forum uten at de som driver forumet tjener på det. Tenker da på anbefaling av produkter osv.

Nettverket tjener uansett penger på oss forumbrukere uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg mener vi derfor har rett til å si ifra hvis det er noe som plager oss uten at de kommer en gjeng med folk som skal prøve å overbevise om at vi har ingen klagerett og at forumet er noe en snill gjeng med folk gjør for å være snille mot oss. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...