Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg driver og mekker min egen sammensetning av addons, og jeg prøver å fjerne den vanlige XP-baren som ligger oppå main-baren. Jeg har fått til å fjerne XP-baren, men nå er det et mellomrom som er like bredt som XP-baren der i stedet. Noen som vet hvordan jeg fjerner mellomrommet, slik at WoWs to standard extra bars kommer helt nedpå main-baren?

 

Edit: Jeg fant ut at jeg skulle bruke gypsymod sammen med de addonene jeg vil ha, og det funker ganske bra... Hva synes dere? :p

 

Slik ble det seende ut:

post-172-1113710905_thumb.jpg

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Jeg liker Telo's InfoBar. Den legger seg som en tynn bar hvorsomhelst. Jeg pleier å ha den øverst i bildet.

Den har bl.a. Location (coords), Bagspace, Money og Time. Veldig kjekk.

 

Location-greia ser litt ut som den som folk har spurt etter i de siste postene her, men jeg tror ikke det er den.

 

Andre addons jeg bruker er

MonkeyQuest (kjekk boble som viser kortversjon av questinfo),

QuestFade (? sørger for at all quest-teksten kommer på en gang) og

Gatherer (viser hvor du har funnet blomster / ore / treasures).

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

synes gode gamle cosmos var genial, hvor det var 2 ekstra barer, og en skjult, kunne velge med quest minion sånn at den satte ned quest når du begynte å samle/drepe noe, og forsvant når du var ferdig.

 

Gjerne en som SKJULER (ja, skjuler) xp baren sånn at jeg ikke ser på den hele tia.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg driver og mekker min egen sammensetning av addons, og jeg prøver å fjerne den vanlige XP-baren som ligger oppå main-baren. Jeg har fått til å fjerne XP-baren, men nå er det et mellomrom som er like bredt som XP-baren der i stedet. Noen som vet hvordan jeg fjerner mellomrommet, slik at WoWs to standard extra bars kommer helt nedpå main-baren?

 

Edit: Jeg fant ut at jeg skulle bruke gypsymod sammen med de addonene jeg vil ha, og det funker ganske bra... Hva synes dere? :p

 

Slik ble det seende ut:

Pug hvordan fikk du delt opp main baren i to med Gypsy? Det så sikkelig praktisk ut :)

Lenke til kommentar
Pug hvordan fikk du delt opp main baren i to med Gypsy? Det så sikkelig praktisk ut :)

Jeg har bare latt det være et mellomrom mellom baggene og actionbuttonene. I gypsymod kan du velge å gjemme de ubrukte slotene, så derfor ser det ut som mainbaren er delt opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...