Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

de fleste er vel bare å unzippe i wow folderen..(vel å merke hvis de er laget med fix ferdig mappe struktur...det vil si hvis de filene som ligger på toppen av mappetreet ligger i "interface" folder..

 

hvis ikke må du lage en "interface" folder selv og unzippe til denne istedet for WOW folderen

 

En annen ide er å lese readme fila som sannsynligvis ligger i zip fila :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de fleste er vel bare å unzippe i wow folderen..(vel å merke hvis de er laget med fix ferdig mappe struktur...det vil si hvis de filene som ligger på toppen av mappetreet ligger i "interface" folder..

 

hvis ikke må du lage en "interface" folder selv og unzippe til denne istedet for WOW folderen

 

En annen ide er å lese readme fila som sannsynligvis ligger i zip fila :)

Jeg la filene i interface mappa, men det virket ikke :hmm:

Lenke til kommentar

Limited_Edition: Hvordan har du fått testa dette? Med mindre du spiller US retail så er dette umulig atm.

 

Selv gjør jeg slik når jeg innstallerer. Laster ned i en mappe jeg kaller UI's (i WoW mappa). Der pakker jeg ut filene før jeg tar kopier og lim inn i WoW mappa (hvis mappa du kopierte heter Interface), hvis ikke limer du inn inne i Interface mappa (hvis mappene du kopierer heter Addons og (husker ikke atm))

Lenke til kommentar
Det skal da funke hvis du har fått CTM mappene over i Interface mappa. Lurer fortsatt på hvordan du testa dette? :p

Testet den i EU beta, så jeg kan ikke teste nå.

Ok, ser problemet ditt der.

 

De du bruker var lagd for forrige versjon, så for å få de til å fungere kunne du ha gått til menyen der du velger chars, klikket på addons nederst i det venstre hjørnet, og skrudd av version check.

Lenke til kommentar
Det skal da funke hvis du har fått CTM mappene over i Interface mappa. Lurer fortsatt på hvordan du testa dette? :p

Testet den i EU beta, så jeg kan ikke teste nå.

Ok, ser problemet ditt der.

 

De du bruker var lagd for forrige versjon, så for å få de til å fungere kunne du ha gått til menyen der du velger chars, klikket på addons nederst i det venstre hjørnet, og skrudd av version check.

Får håpe at det virker da.

Lenke til kommentar

Hmm her var det mye å velge mellom. Kan noen hjelpe meg med å finne den rette? Kanskje jeg sparer meg for en masse lete-tid...

 

Jeg trenger en UI med 4 ekstra knapper nederst på venstre side, og en hel lang rekke (8?) på høyre side. Og hvis mulig (ikke et must), koordinater i høyre hjørne sammen med radaren. Vil ikke ha noen som helst andre duppeditter. Bugfri og helt uten virkning på ytelsen totalt.

 

Noen av dere UI eksperter som har tips på hva jeg bør skaffe meg? :)

 

-Bulle

Lenke til kommentar
Hmm her var det mye å velge mellom. Kan noen hjelpe meg med å finne den rette? Kanskje jeg sparer meg for en masse lete-tid...

 

Jeg trenger en UI med 4 ekstra knapper nederst på venstre side, og en hel lang rekke (8?) på høyre side. Og hvis mulig (ikke et must), koordinater i høyre hjørne sammen med radaren. Vil ikke ha noen som helst andre duppeditter. Bugfri og helt uten virkning på ytelsen totalt.

 

Noen av dere UI eksperter som har tips på hva jeg bør skaffe meg? :)

 

-Bulle

Kan ikke kalle meg ekspert, men sjekk ut "Telo's Addons" siden da kan du velge litt selv hva du vil ha :)

Lenke til kommentar
Hmm her var det mye å velge mellom. Kan noen hjelpe meg med å finne den rette? Kanskje jeg sparer meg for en masse lete-tid...

 

Jeg trenger en UI med 4 ekstra knapper nederst på venstre side, og en hel lang rekke (8?) på høyre side. Og hvis mulig (ikke et must), koordinater i høyre hjørne sammen med radaren. Vil ikke ha noen som helst andre duppeditter. Bugfri og helt uten virkning på ytelsen totalt.

 

Noen av dere UI eksperter som har tips på hva jeg bør skaffe meg? :)

 

-Bulle

Kan ikke kalle meg ekspert, men sjekk ut "Telo's Addons" siden da kan du velge litt selv hva du vil ha :)

Takker, skal sjekke den tidligere Telo lenken :)

 

edit: Fant det jeg ville ha. Bra side. Takk igjen.

Endret av Bulle123
Lenke til kommentar
Hmm her var det mye å velge mellom. Kan noen hjelpe meg med å finne den rette? Kanskje jeg sparer meg for en masse lete-tid...

 

Jeg trenger en UI med 4 ekstra knapper nederst på venstre side, og en hel lang rekke (8?) på høyre side. Og hvis mulig (ikke et must), koordinater i høyre hjørne sammen med radaren. Vil ikke ha noen som helst andre duppeditter. Bugfri og helt uten virkning på ytelsen totalt.

 

Noen av dere UI eksperter som har tips på hva jeg bør skaffe meg? :)

 

-Bulle

Kan ikke kalle meg ekspert, men sjekk ut "Telo's Addons" siden da kan du velge litt selv hva du vil ha :)

Takker, skal sjekke den tidligere Telo lenken :)

 

edit: Fant det jeg ville ha. Bra side. Takk igjen.

Alltid hyggelig å hjelpe.

Lenke til kommentar
Liker 3 av tingene cosmos har (som jeg kommer på)

klokke, extra actionabars og quest minion og lvl.

 

Noen av de andre UIene som har det?

Klokke er da intergrert i spillet, hold musepekeren over værsymbolet og du får opp tiden du har satt i BIOS. Jeg kan ikke akkurat uttale meg noe særlig om UI "mods" ettersom jeg ikke har brukt noen hittil, får vel prøve en eller annen UI "mod" i Retail.

Følger ikke den tiden i den tidssonen som serveren er i da?

Lenke til kommentar
Liker 3 av tingene cosmos har (som jeg kommer på)

klokke, extra actionabars og quest minion og lvl.

 

Noen av de andre UIene som har det?

Klokke er da intergrert i spillet, hold musepekeren over værsymbolet og du får opp tiden du har satt i BIOS. Jeg kan ikke akkurat uttale meg noe særlig om UI "mods" ettersom jeg ikke har brukt noen hittil, får vel prøve en eller annen UI "mod" i Retail.

Følger ikke den tiden i den tidssonen som serveren er i da?

Vel, ettersom alle serverene er i same tidssone som oss (såvidt eg veit) så skulle det vel ikkje vera noko problem (Dersom det er tilfelle).

Lenke til kommentar

Det som er viktig for meg er at jeg kan velge posisjonen på hver eneste "Spell rute" og at hele inventorien er i ett, sånn at jeg slipper å åpne flere bags for å finne en ting, det er bare lamt.

 

Edit: Studerte X672`s sin UI. Det at det står hvor mye % som er igjen av helsa di er genialt, hvilke UI`s inneholder det?

Endret av xantir`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...