Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Man må slå av version check hører jeg folk sier, hvor slår man av version check?!?

Når du har kommet inn på character list så er det en knapp nede i venstre hjørne som heter 'Addons'. Gå inn der og du finner en rute hvor du kan velge om de skal sjekke om addons'ene dine har riktig build eller ei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har begynt å bruke CT-mod, og er godt fornøyd foreløpig.

Er det noen måte å flytte chat og inventory vinduene da disse kommer irriterende i veien?

 

Har bare funnet ut hvordan man flytter selve ct vinduet, men ikke de andre. Noen som vet?

Du kan flytte chatvinduene ved og høyreklikka på den "lomma" hvor det står general eller combat log, avhengig av hvem du skal flytte. Når du høyreklikker på den lomma så kommer det mange forskjellige alternativer til hva du vil gjøre. Det du skal gjøre er å "unlocke". Kan legge opp et bilde av hvordan jeg har det, selv bruker jeg gypsymod.

 

EDIT: Slettet.

post-172-1110873739_thumb.jpg

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Jeg synes den nye, oppgraderte interfacen til WoW er helt super, men jeg savner et par ting fra cosmos...

 

- Klokke (vet det finnes innebygd, men likte posisjonen til cosmos sin... vet ikke om det er mulig å plasere klokka på samme måte uten noen addons?)

 

- Quest lvls

 

- Muligheten for å fjerne kunsten rundt main-baren

 

 

 

Noen som vet om de tre finnes som induviduelle addons?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...