Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

er bare å plukke ut Nurfed_UnitFrames av UI pakka (ganske greit å ta med Nurfed_General)

 

Og ang. Flexbar så er alt du trenger å vite om oppsett osv i "FlexBar Docs" mappa

 

...kanskje ikke alt :(

Noen som vet hvordan man fikser slik at /echo blir stående (helt til f.eks en losebuff event skjer)

Endret av sINNsRO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått meg noe som heter Scrolling Combat Text. Det er en mod som gjør at de forskjellige tinga som skjer i combat dukker opp ovenfor hodet ditt, men dette førte også til at min "combat log" til høyre for "chat loggen" ikke er der mer...

 

Den ga jo litt ekstra info, f.eks. hvor mye rested bonus du hadde igjen, om du critter eller ikke osv.

 

Hvordan får jeg tilbake denne? Fordi denne funksjonen er vel noe som følger med orginalt... Husker ikke helt.. har levd med mods så lenge nå.

Lenke til kommentar

her ser dere min UI.. er en fin blanding av masse div ui..

 

Bruker:

 

*Cosmos

*Cypsy

*ICU

*Gather

*TF killstats

*titanbar

 

og litt mer som jeg ikke kommer på..

 

haha.. offtopic.. 6 lvl 44-47 alliance skulle drepe meg på dette bildet.. siden jeg var 52 så aggroa ikke jeg mobs så jeg sprang og fikk de til å aggroa alt i badlands så var det bare å snu og skyte ned det som var igjen av de:p lol

post-172-1116983920_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har fått meg noe som heter Scrolling Combat Text. Det er en mod som gjør at de forskjellige tinga som skjer i combat dukker opp ovenfor hodet ditt, men dette førte også til at min "combat log" til høyre for "chat loggen" ikke er der mer...

 

Den ga jo litt ekstra info, f.eks. hvor mye rested bonus du hadde igjen, om du critter eller ikke osv.

 

Hvordan får jeg tilbake denne? Fordi denne funksjonen er vel noe som følger med orginalt... Husker ikke helt.. har levd med mods så lenge nå.

Høyre-klikk på chat fanen og velg "new window", så høyre-klikker du på den nye fanen og finner frem til combat log i en av menyene. Den skal være krysset av.

Lenke til kommentar
Jeg har fått meg noe som heter Scrolling Combat Text. Det er en mod som gjør at de forskjellige tinga som skjer i combat dukker opp ovenfor hodet ditt, men dette førte også til at min "combat log" til høyre for "chat loggen" ikke er der mer...

 

Den ga jo litt ekstra info, f.eks. hvor mye rested bonus du hadde igjen, om du critter eller ikke osv.

 

Hvordan får jeg tilbake denne? Fordi denne funksjonen er vel noe som følger med orginalt... Husker ikke helt.. har levd med mods så lenge nå.

Høyre-klikk på chat fanen og velg "new window", så høyre-klikker du på den nye fanen og finner frem til combat log i en av menyene. Den skal være krysset av.

Den fanen over chat loggen er der ikke lenger... Den forsvant etter jeg hev inn en del add-ons... Hvordan får jeg den tilbake uten å slette add-on'sa mine?

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...