Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg synes den nye, oppgraderte interfacen til WoW er helt super, men jeg savner et par ting fra cosmos...

 

- Klokke (vet det finnes innebygd, men likte posisjonen til cosmos sin... vet ikke om det er mulig å plasere klokka på samme måte uten noen addons?)

 

- Quest lvls

 

- Muligheten for å fjerne kunsten rundt main-baren

 

 

 

Noen som vet om de tre finnes som induviduelle addons?

Her finner du mange fine addons. :)

Lenke til kommentar

Før denne patchen brukte jeg hele Gypsymod-settet, Telo's Sidebar og Shardcount/Shardstatus og Soulman (Warlock love).

Etter patchen fjernet jeg Bottombar-elementet fra Gypsysettet og Telo's SB, og kjører ellers samme opplegget.

Gyspymod har også exp-bar med konstante tall rett under portrait, og fargekodet lifebar med prosenttall ved siden av, noe jeg liker. Buffbar er også flott, siden du ser navnet på buffs/debuffs på deg uten å måtte holde musen over dem.

 

Kanskje prøve å finne linker til Warlock-modene også, edit kommer.

 

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=356

 

Derja. Shardtracker, skremmende nyttig. Den er mye bedre enn Shardcount, eller Shardstatus. Shardcount er veldig fattig, da den ikke kan vise mer enn antall soulshards, og stopper på "9+" når du har over 9. Shardstatus var det litt rot med,og om man klikker på den, ødelegger den en SS. Ja, det er med hensikt, men det har hendt at jeg har trykket i vanvare under flytting. -.-

 

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=352

 

SoulMan, aka Soulmate. Du slipper å gå inn i Inventory for å sjekke countdown på Soulstone-rez.

 

Siste Edit: Linket ShardTracker til en Sea-Dependant versjon. Nye linken er bedre, men mangler screens. (Pluss NM i leif)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hm, jeg har funnet det meste av addons jeg trenger, men jeg klarer ikke å finne noe som fjerner kunsten rundt main-baren.. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Blir litt mye å bruke cosmos bare pga. det.

 

Edit: Hehe, fant nettopp en addon som gjør nettopp det. :roll:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Hm, jeg har funnet det meste av addons jeg trenger, men jeg klarer ikke å finne noe som fjerner kunsten rundt main-baren.. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Blir litt mye å bruke cosmos bare pga. det.

 

Edit: Hehe, fant nettopp en addon som gjør nettopp det. :roll:

Link?

Lenke til kommentar
Hm, jeg har funnet det meste av addons jeg trenger, men jeg klarer ikke å finne noe som fjerner kunsten rundt main-baren.. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Blir litt mye å bruke cosmos bare pga. det.

 

Edit: Hehe, fant nettopp en addon som gjør nettopp det.  :roll:

Link?

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=739

 

:)

 

Edit: Er det noen her som bruker ultimate UI? Noen som vet hvordan jeg får fjernet den lange diverse-stats-greia? (Med XP, gjennomsnittilg XP, osv...)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Nå har jeg klussa frem og tilbake med cosmos, CT og gypsy. Ser nå at jeg har en del barer og stuff, men trenger flere. Når jeg bruker forskjellige moder, så kommer noen av de samme spella opp i de nye barene. Viss jeg tar dem bort, så forsvinner de i de andre barene også, er det fordi jeg har mange forskjellige mods, eller er det et begrensa antall bars jeg kan få ??

 

En ting til, tror jeg skal rydde litt i Interface folderen, noen som vet om en enkel og grei måte å få bort alle installerte UIs uten å legge inn spillet på nytt. Har ikke helt kontrol på hva som er lagt inn av meg og hva som skal være der originalt :blush: , noen som vet noen lure knep her ?

Lenke til kommentar
Nå har jeg klussa frem og tilbake med cosmos, CT og gypsy. Ser nå at jeg har en del barer og stuff, men trenger flere. Når jeg bruker forskjellige moder, så kommer noen av de samme spella opp i de nye barene. Viss jeg tar dem bort, så forsvinner de i de andre barene også, er det fordi jeg har mange forskjellige mods, eller er det et begrensa antall bars jeg kan få ??

 

En ting til, tror jeg skal rydde litt i Interface folderen, noen som vet om en enkel og grei måte å få bort alle installerte UIs uten å legge inn spillet på nytt. Har ikke helt kontrol på hva som er lagt inn av meg og hva som skal være der originalt :blush: , noen som vet noen lure knep her ?

Ingenting er i den mappa (interface) orginalt. Slett i vei ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...