Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lasta ned LUI, og som dere ser er ikke alt på plass for å si det sånn. Hva heter den addonen der navnet mitt står, mana HP osv, og er det ikke mulig å konfigurere denne en del? Bruker GRID, så hvordan fjerner jeg 'party' i venstre hjørnet? HVordan konfigurerer man Recount igjen? >: Og tilslutt, hva heter den addonen midt på skjermen der alle stats står? Vil heller ha det som en linje på toppen av skjermen typ FUbar.

 

Screenshot:

 

pvw31888.jpg

 

Slik jeg vil ha det, med stats w/e oppe og buffs på høyre side.

 

 

Slik ser det ut nå:

wowscrnshot121709130755.jpg

 

 

halp

 

Hva heter selve den med action barsa? Bare den lissom? Så fancy ut. Er lei av den orginale WoW nå :p På siste bildet)

Endret av Colado
Lenke til kommentar
Du kan relativt lett se hvem som er tank, dps og healer.

Tank har mye HP.

DPS har vel dps gear på seg (abla).

Healer har vel mye mere MANA enn normalt.

Kan også bare spørre så forstår ikke helt hvorfor du vil ha en addon som gjør det du spør om.

 

Kan ikke komme med noe bedre input til spm ditt dessverre.

 

ikke i lowlevel dungeons. spesielt ikke når druids i katteform med 400hp tanker. xD

 

men, ja. pleier som oftest å bare spørre jeg. nå har jeg lagt inn ag unit frames. (for å på minimalistisk vis vise min hp/mana samt for informasjon på target. tviler for at jeg blir å bruke den på parties. er ikke helt på raidnivå enda, så raids aner jeg ingenting om.) mon tro om ikke dette vises der óg? har ikke vært i dungeon siden jeg installerte det, så det må jeg kikke på.

Lenke til kommentar
Er det noe jeg kan gjøre for å refreshe interface? Har notert meg at /rl ikke funker lenger.

 

Jeg er på utkikk etter en addon som kan gi meg warnings i form av lyd, på events. F.eks. et pling på 5 combopoints, eller en alarm på lav HP, osv.

 

/console reloadui. /rl er en del av Ace. For combo points kan du bruke MSBT eller Power Auras.

Lenke til kommentar
Er det noe jeg kan gjøre for å refreshe interface? Har notert meg at /rl ikke funker lenger.

 

Jeg er på utkikk etter en addon som kan gi meg warnings i form av lyd, på events. F.eks. et pling på 5 combopoints, eller en alarm på lav HP, osv.

 

/console reloadui. /rl er en del av Ace. For combo points kan du bruke MSBT eller Power Auras.

 

Takk for svar. Tenker jeg sjekker ut MSBT senere i dag. /reload var den korteste kommandoen som fungerte hos meg. /reloadui virker ikke, men /console reloadui gjør også jobben. Strange...

Lenke til kommentar
Hvordan skiller jeg Interface config fra hver char?

 

Setter jeg se heal på priest får jeg det samme på warrior i stedet for se damage.

 

Kanskje ikke rette tråden..

Oppi høyre hjørne inne på keybutton listen står det noe med et-eller-annet-for-å-få-forskjellige-config-pr-character.

Lenke til kommentar
Hvordan skiller jeg Interface config fra hver char?

 

Setter jeg se heal på priest får jeg det samme på warrior i stedet for se damage.

 

Kanskje ikke rette tråden..

Oppi høyre hjørne inne på keybutton listen står det noe med et-eller-annet-for-å-få-forskjellige-config-pr-character.

 

ganske sikker på at det bare gjelder keybindings.

Lenke til kommentar

har skifta over til spartan ui. kan noen anbefale en chat? den default-chatten til WoW kommer bakom ui-et, med mindre det er i fokus.

 

har prøvd Prat, Chatter, Mini Chat - og sikkert noen til. men fikk ingen av dem til å gjøre det jeg ville. kan godt hende noen av disse er tilstrekkelige til mitt mål (få en minimalistisk chat som ikke havner i bakgrunnen), men at jeg bare ikke fikk den til. hjelp! :)

 

 

edit:

wow! rtfm sier jeg bare. spartanui sin egen chatte-greie var jo genial! :D

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar

Da var man i gang med et nytt UI. Noen kommentarer til oppgraderinger jeg kan gjøre for å få best mulig utbytte av det som er tilgjengelig på Curse? :)

 

Trenger forøvrig ikke kommentere såpass enkle ting som tooltip. Fullstendig klar over at den er helt bak mål. ;)

 

Utenom den derimot så er det bare å fyre løs da jeg ikke har all verdens erfaring med å sette opp et fornuftig UI.

 

 

post-17916-1264147553_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hvilken texture ui er det? jeg har ikke peiling på sånt... bruker Spartan selv. :)

 

har du forresten noen anelse om hvordan man fjerner det der tooltip greiene nede til høyre? det plager meg hinsides uansett hvordan jeg setter opp mitt ui. har enda ikke fått fjerna/flytta den. hjelp meg! :p

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar

Finnes diverse tooltip addons på Curse siden. :)

 

Tekstur er fra addonen som heter Btex. Helt genial for å enkelt sette opp panelteksturer. Mye mindre jobb enn KGPanels.

 

Hvis du finner fram Btex på wow interface siden så ligger det massevis av linker videre til forskjellige teksturer. Er hundrevis å velge i mellom.

 

Veldig kjekt for å få et mer ryddig UI :) Det følger også med et rutesystem i Btex for å få plassert riktig alt av addons slik at feks ikke en faceplate i Pitbull står høyere/lavere etc enn en annen.

Lenke til kommentar

kult kult. jeg er meget fornøyd med spartan ui og sbf, xperl, arkinventory og bartender4. men lurer på hva jeg kan gjøre med de jækla tooltipsa.

 

har du noen tips til et av disse addonsa? jeg vil vel egentlig bare ha et som kan flytte tooltipsa. men annen funksjonalitet er jo også greit å ha. liker å endre størrelser og leke med alpha jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...