Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lasta ned LUI, og som dere ser er ikke alt på plass for å si det sånn. Hva heter den addonen der navnet mitt står, mana HP osv, og er det ikke mulig å konfigurere denne en del? Bruker GRID, så hvordan fjerner jeg 'party' i venstre hjørnet? HVordan konfigurerer man Recount igjen? >: Og tilslutt, hva heter den addonen midt på skjermen der alle stats står? Vil heller ha det som en linje på toppen av skjermen typ FUbar.

 

Screenshot:

 

pvw31888.jpg

 

Slik jeg vil ha det, med stats w/e oppe og buffs på høyre side.

 

 

Slik ser det ut nå:

wowscrnshot121709130755.jpg

 

 

halp

Endret av Patience
Lenke til kommentar

kan vel poste dette her også, da dette er jo ui-tråden...

 

 

 

wowscrnshot121609202227.jpg

 

 

dere ser den greia nede til høyre? Defias Trapper? hvordan gjør jeg slik at den forsvinner med en gang, istedenfor etter ti tusen minutt? er det noe annet jeg kan gjøre med den? flytte på den og sånn?

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Har lasta ned LUI, og som dere ser er ikke alt på plass for å si det sånn. Hva heter den addonen der navnet mitt står, mana HP osv, og er det ikke mulig å konfigurere denne en del? Bruker GRID, så hvordan fjerner jeg 'party' i venstre hjørnet? HVordan konfigurerer man Recount igjen? >: Og tilslutt, hva heter den addonen midt på skjermen der alle stats står? Vil heller ha det som en linje på toppen av skjermen typ FUbar.

 

halp

 

Du har skrevet /reflux switch LUI ?

 

eller

/reflux switch LUI_1280 /reflux switch LUI_1600

/reflux switch LUI_1920

 

hva som måtte passe din oppløsning.

Lenke til kommentar

Håper ikke det der en en tone du har mot alle som prøver å hjelpe deg?

 

Grunnen til at ting ikke ser ut som det gjorde etter at du fjernet pakken er at du mest sannsynlig ikke fjernet 'WTF' mappen din. Den inneholder alle instillinger og settings for de addons som skulle trenge det. Hvis du kikker i den mappen å fjerner alt som har med settings å gjøre og så legger inn pakken på nytt så skal ting se ut som det gjorde tidligere.

 

Jeg vil anbefale deg å heller sette opp din egen UI for da vet du i det minste hva du må gjøre hvis noe går galt. Slår aldri feil at personer uten noe erfaring innen addons laster ned en fancy pakke, men ikke vet hvordan de skal fikse hvis noe ikke oppfører seg normalt.

 

Hvis du lastet ned pakken via www.wowinterface.com så har den en support tråd du kan henvende deg for mer direkte hjelp.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan man flytter på SLDataText men med den jævla holdningen din så kan du google svaret selv

Og Porto ga deg det rette svaret, at du ikke greier å fixe det er ikke hans problem men ditt.

FYI så hadde jeg samme problem da jeg prøvde LUI, men hvis man tenker litt så får man det til.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

jeg er veldig utdatert på addons etter nylig oppstart. Jeg lurer på hvordan jeg kan få til at SCT viser kritiske beskjeder når jeg kan bruke spells som Hot Streak og Bloodsurge?

 

Før fikk jeg det inn under custoum events tror jeg vis jeg ikke husker helt feil. Men hvordan jeg la dem inn husker jeg jo ikke. Greit å få en popup beskjed om sånne skills under hektiske perioder som raids osv ;).

Lenke til kommentar

Var lei av å spille med standard UI etter 3.3 kom ut, så jeg lastet ned en UI pack idag, men det har oppstått to bittesmå problemer, som jeg trodde jeg kunne leve med, men den gang ei.

 

Chatten min har delt seg i to på en måte, der guildchat har en egen rute, og trade og general har en annen. Greit nok det, men problemet er at det vinduet med trade og general ligger sånn halvveis over guildchat ruten. Jeg finner ikke noen plass jeg kan unlocke vinduet eller lukke det. Bruker Prat addon.

 

Det andre er at totembaren min står midt på skjermen, og får ikke flyttet den heller. Dette er Pitbull sin totembar.

 

Bilde:

 

550470.jpeg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

noen som vet om en addon som simpelt nok viser hvem som er tank, dps og healers? hvem som er hva, altså.

 

og om noen vet om et bittelite addon som sier hvor mye mana jeg har, så hadde det óg vært fint. trenger bare en bar som sier mana/toppmana med tall. om denne addon har andre funksjoner og bra mulighet til tilpasning, så er jo det bare topp. men i utgangspunktet trenger jeg bare noe som sier "du har så mye mana".

 

 

edit:

#2 er sånn høvelig løst med ag_unitframes. :)

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar

Du kan relativt lett se hvem som er tank, dps og healer.

Tank har mye HP.

DPS har vel dps gear på seg (abla).

Healer har vel mye mere MANA enn normalt.

Kan også bare spørre så forstår ikke helt hvorfor du vil ha en addon som gjør det du spør om.

 

Kan ikke komme med noe bedre input til spm ditt dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...