Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Køyrer per idag xperl unitframes, og grid for raid.

 

Men har då partyframes når er eg i raid, noke som er litt "smør på flesk". Kor er det en får disabla party når en er i raid?

 

Kan forsåvidt vere villig til å teste andre unitframes som er enklare på området, om det skulle vere tilfellet, men er nokså grønn på å lage slike perfekte greier som folk har her inne. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var man i gang med et nytt UI. Noen kommentarer til oppgraderinger jeg kan gjøre for å få best mulig utbytte av det som er tilgjengelig på Curse? :)

 

Trenger forøvrig ikke kommentere såpass enkle ting som tooltip. Fullstendig klar over at den er helt bak mål. ;)

 

Utenom den derimot så er det bare å fyre løs da jeg ikke har all verdens erfaring med å sette opp et fornuftig UI.

 

Kan si hva jeg ville ha gjort.

  • Fjern all stats på Unitframe (Trenger du å vite ditt egent nick/klasse/HP/MP og rep/experience?)
  • Fjern bufframe under unitframe.
  • Fjern Minimenu/bags.
  • Flyttet Elkbuffbar bort til venstre hjørne, om det ikke er der du har Partyframes.
  • Disable XP addon i Fubar eller den du har øverst på skjermen.
  • Ville flyttet "øvre delen" av chatten over til høyresiden.

Ville startet med de småtingene der.

På screenshote ditt står det at minnebruket ditt er på 77 MB. Er grusomt mye i mine øyne, disable alle addon(sub addons) som du ikke bruker.

Lenke til kommentar
Køyrer per idag xperl unitframes, og grid for raid.

 

Men har då partyframes når er eg i raid, noke som er litt "smør på flesk". Kor er det en får disabla party når en er i raid?

 

Kan forsåvidt vere villig til å teste andre unitframes som er enklare på området, om det skulle vere tilfellet, men er nokså grønn på å lage slike perfekte greier som folk har her inne. =)

Logg av, klikk på addons og disable x-perl partyframes. Du kan også bruke "Addon control panel" til å gjøre dette uten å måtte logge av.

Lenke til kommentar

@ cowboy bob: Det har eg testa, noke som førte til at eg fikk standard partyframes når eg havna i raid. Men det er no det, akkurat dei veit eg at eg kan slå av i interface'n. Lurte på om det gikk an å lirke til slik at du hadde xperl (eller en eller anna unitframe) som blei brukt når du var i party (instance), og som fjerna seg når det skifta til raid. Kanskje vel mykje å be om?

Lenke til kommentar
@ cowboy bob: Det har eg testa, noke som førte til at eg fikk standard partyframes når eg havna i raid. Men det er no det, akkurat dei veit eg at eg kan slå av i interface'n. Lurte på om det gikk an å lirke til slik at du hadde xperl (eller en eller anna unitframe) som blei brukt når du var i party (instance), og som fjerna seg når det skifta til raid. Kanskje vel mykje å be om?

Skriv /script HidePartyFrame()

 

/script ShowPartyFrame

 

For å få se de igjen. Lag to makroer for å slippe å skrive hver gang du skal raide.

 

Glemte visst å nevne det :blush:

Lenke til kommentar

Jeg lurer veldig på en ting med addonsa mine. Hver gang jeg healer kommer det opp en bar som jeg synest er unødvendig på skjermen (se bilde).

 

Noen som vet hvordan jeg får den vekk?

 

har disse addonsa:

Xperl

ForteXorcist

Quartz

Titanpanel

VisualHeal

Prat

DBM

 

EDIT: Jeg fant ut av det :D Det var VisualHeal. Den skal fjernes for sure.

post-154215-1264440649_thumb.jpg

Endret av Slagkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...