Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke UI spørsmål, men addon...

 

Savner å holde inne ALT også trykke på tingene jeg skal ha sendt via mail, i stedet for å flytte en og en stack til mailvinduet.... Forslag...?

 

Nå har Blizzard lagt inn funksjonaliteten default i grensesnittet, prøv med høyreklikk neste gang du skal sende mail.

Lenke til kommentar
Hadde en addon for en stund tilbake som lagret de beste critsene dine, noen som husker navnet på denne?

Critbar tenker jeg? Eller så har du en som heter fucrit eller noe sånt om jeg ikke tar helt feil.

 

EDIT: Critline mener jeg selvfølgelig. Kan skaffes her.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg lurer på om det går ann å få en actionbar som har istedet for 1,2,3,4... knappene så bruker man F1,F2,F3,F4 osv..

 

Altså den skal se omtrent slik som jeg har tegna veldig raskt i paint. Der de rare tegna er en tilfeldig spell:

 

 

post-95268-1200410072_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dette kan du gjøre selv uten noe spesielt inngrep.

 

I så fall, det eneste du trenger å gjøre er å gå inn på Interface Option på hovedmenyen (den som kommer når du trykker Escape).

 

Deretter går du øverst på faner og bytter til ''Advanced Options''.

 

Så ticker du av ''Show Bottom Left Action Bar'' ganske høyt oppe.

 

Dette skulle da føre til at du har fått en ekstra bar over den originale baren din.

 

Deretter går du igjen til hovedmenyen, og velger denne gangen ''Key Bindings''.

 

Scroll deretter ned til du kommer til MultiActionBar Bindings. Der skulle BottomLeft Action Button komme opp, og så kan du sette den til det du vil. (F1, F2 osv i dette tilfellet.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Oo Tusen takk!

 

Har 3 barer over hverandre, 2 orginale og en fancybar. Men har healing osv på den over. Takk for raskt og genialt svar! :)

 

Den så slik ut på fredag:

post-95268-1200411366_thumb.jpg

 

EDIT: For de som leser chatten, så elsker jeg å stå i arena med en warlock... Vi har kun tapt en gang, og det var mot to rouger.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Du kan også modifisere sånn at standard knappene dine er f1,f2,f3,f4,f5,f6 osv. Det finner du ganske tidlig i key bindings menyen.

 

Altså at du kan binde Main action bar som f1,f2,f3 istedet for 1,2,3 så du ikke trenger å bruke Bottomleft, bottom right, left og right action bar for det. Hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...