Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Jeg har nå brukt Pitbull en god del, og endelig lært meg en del av hvordan å sette det opp å lage (etter min mening) fine frames. Problemet er at versjonen jeg har nå begynner å bli gammel og utdatert, og dermed må jeg laste ned en ny versjon hvorav jeg ikke skjønner noe.

Innstillingene er for vanskelige og for innviklede for meg til å forstå noe som helst, så. Noen som vet om det går ann å ha den gode gamle shift-klikk for å få meny på hvilken frame du vil "tukle" med.

 

Sorry for den innviklede teksten, men vet ikke hvordan jeg skal få ordlagt meg. >.<

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Jeg har nå brukt Pitbull en god del, og endelig lært meg en del av hvordan å sette det opp å lage (etter min mening) fine frames. Problemet er at versjonen jeg har nå begynner å bli gammel og utdatert, og dermed må jeg laste ned en ny versjon hvorav jeg ikke skjønner noe.

Innstillingene er for vanskelige og for innviklede for meg til å forstå noe som helst, så. Noen som vet om det går ann å ha den gode gamle shift-klikk for å få meny på hvilken frame du vil "tukle" med.

 

Sorry for den innviklede teksten, men vet ikke hvordan jeg skal få ordlagt meg. >.<

 

BUMP

 

Hei, jeg trenger en ny UI pakke :/ Har prøvd uendelig lenge nå, men får det ikke til sann som de man ser på curse.com eller filmer :( Noen som har en bra UI pakke ? =)

 

PhotekUI?

Endret av Guka
Lenke til kommentar
Heisann.

 

Jeg har nå brukt Pitbull en god del, og endelig lært meg en del av hvordan å sette det opp å lage (etter min mening) fine frames. Problemet er at versjonen jeg har nå begynner å bli gammel og utdatert, og dermed må jeg laste ned en ny versjon hvorav jeg ikke skjønner noe.

Innstillingene er for vanskelige og for innviklede for meg til å forstå noe som helst, så. Noen som vet om det går ann å ha den gode gamle shift-klikk for å få meny på hvilken frame du vil "tukle" med.

 

Sorry for den innviklede teksten, men vet ikke hvordan jeg skal få ordlagt meg. >.<

 

BUMP

 

Hei, jeg trenger en ny UI pakke :/ Har prøvd uendelig lenge nå, men får det ikke til sann som de man ser på curse.com eller filmer :( Noen som har en bra UI pakke ? =)

 

PhotekUI?

 

Vet hva du mener, dessverre er det sånn det har blitt med flere av Ace addonsa. addonen som gjør at du får den slitsome menyen heter Rock. og så vidt jeg vet eneste måten og fjerne den på er og avinstalere ace addons som bruker den. det er han som laga pitbull som har laga den så må nok pent nøtt til og lære den.

Lenke til kommentar

1. Lurer på om noen har peil på en addon som sampler alle de irriterende iconene rundt mappet til en knapp, hadde også vært fint om man kunne hatt en eller to utenfor den også :yes:

 

2. Lurer på om noen vet om komanden for Prat2 for å løsne på chat boksen man skriver i så man kan flytte den rundt, slik som det er på Photeck :new_woot:

 

3. Har også klart å rote bort knappen til ElkBuffBars :hrm: , noen som vet om en komando for å få den tilbake / få opp options til addonen?

 

Takker for svar! :thumbup:

Endret av Embrace
Lenke til kommentar

Er Warlock og sliter litt i instanser når jeg skal ha DOTs på 3-4 targets å hele tiden renewe disse. Bruker Cooldown addons som sorterer de ut på hvilke fiender jeg har Dots på, det jeg kunne tenke meg var å kunne klikke på navnet på mobben så ble denne target slik at jeg kan hive på nye uten å måtte tabbe meg gjennom mobsene for å lokalisere den jeg må renewe

Lenke til kommentar
Halp!

 

152236.jpeg

 

Dum dum addon som fulgte med Tapestry UI, som jeg ikke har peiling på hva er. Anyone?

 

Anyone?

Haster litt og er UTROLIG irriterende. :|

er jo bare og disable en og en addon du ikke er sikker på hva er så finner du ut av det tilslutt.

går mye fortere enn og vente på svar her ^^,

Lenke til kommentar

post-16776-1202329313_thumb.jpg

 

Minimalistisk UI, chat-boksene foldes ut etter behov (f.eks. trade-channel boks i byer).

Er stadig på jakt etter å forbedre funksjonaliteten enda mer.

 

Addons som er brukt er blant annet Bartender3 og Dreamchat. Jeg leter etter nye unit-frames for å bruke i party, tar gjerne imot tips hvis noen har noe å anbefale. Spiller høyst med 4 andre så jeg trenger ikke noe som er tilpasset til et raid.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...