Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kom den! CyCirlced, selvfølgelig. Takk :)

 

Men det kan være greit for noen å vite om Spamsentry. Dette er en addon som er VELDIG kjekk mot goldsellers. Den ignorerer automatisk alle goldsellers, og lar deg med 2 klikk reporte alle gold sellers som du har blokkert, altså alle gold sellers som ellers ville spammet deg. Etter jeg fikk denne tenker jeg nesten ikke på goldsellers lenger :)

Lenke til kommentar

Riktig som Ashvan sier, og det er ikke mulig å fjerne "pilene" ettere mine erfrainger med standardui.

 

Med prat har du klokke på chatten, level på de som snakker til deg, fargen på classen til de som snakker til deg og en link copier i tilleg til mange andre funksjoner. Anbefales ;)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

@Andre88no: Se på drdamage addonet. Er nesten sikker på at det er det som legger opp tallene.

Uansett er det nyttige tall og ha der for eksempel pvp. Tallene er skaden, eller healing pr spellcast som er et teorycraft verktøy. Faktisk er det veldig nøyaktig også.

 

@Xmir: Godt jobba, det ble jo veldig bra. :thumbup:

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
@Andre88no: Se på drdamage addonet. Er nesten sikker på at det er det som legger opp tallene.

Uansett er det nyttige tall og ha der for eksempel pvp. Tallene er skaden, eller healing pr spellcast som er et teorycraft verktøy. Faktisk er det veldig nøyaktig også.

 

@Xmir: Godt jobba, det ble jo veldig bra. :thumbup:

at det er nyttig er jeg ikke helt enig, trur de fleste vet sånn ca hva spellsa de har gir i dmg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hadde likt å hatt en sånn cooldown måler som teller nedover.. Da hadde jeg alltid visst hvor lenge jeg må vente for å kunne feare med priesten igjen, hvor lenge det er igjen på mindblast osv.

Lenke til kommentar
@Andre88no: Se på drdamage addonet. Er nesten sikker på at det er det som legger opp tallene.

Uansett er det nyttige tall og ha der for eksempel pvp. Tallene er skaden, eller healing pr spellcast som er et teorycraft verktøy. Faktisk er det veldig nøyaktig også.

 

@Xmir: Godt jobba, det ble jo veldig bra. :thumbup:

at det er nyttig er jeg ikke helt enig, trur de fleste vet sånn ca hva spellsa de har gir i dmg

 

Den regner ut med buffs også.

Men er du ikke healer så er det kanskje ikke så viktig.

Finner det svært nytting ved healing for å se hvilken rank jeg bør kaste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Hadde likt å hatt en sånn cooldown måler som teller nedover.. Da hadde jeg alltid visst hvor lenge jeg må vente for å kunne feare med priesten igjen, hvor lenge det er igjen på mindblast osv.

OmniCC

 

Ok. Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...