Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Halloysen,

 

Jeg lurer på om noen har en link til en addon som gjør at jeg kan se hva alle party-members kaster uten at det blir noe stor forskjell?

Altså stor forskjell vil si at jeg liker å ha det ryddig.. Jeg har (Nesten) standard oppsett i dag med fbar, bag-sorterings addon, tomtom osv, men vil ha slik at jeg kan se hva de i partyen kaster..

 

Om du ser på et normalt bilde av wow, kan man se hvem som er i partyen, men ikke noe mer egentlig. Har sett på flere screenshots at rutene blir mer oversiktlig og man kan se hvilken spell de kaster..

 

Rotete? Ja, er syk så tenker ikke helt klart ;)

 

Noen som veit?

 

EDIT: Broren min har jo det! Kan jo bare spørre han.. *sletT*

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Japp, er nesten ikke aktiv i WoW-forumet mer til tross for at jeg spiller hver dag. Jeg har da et utslitt UI (bilder kommer), men jeg trenger da en addon som gjør at det spretter opp på skjermen når en CD er ferdig. Også en buffaddon som bare viser bilde og tid, jeg har Elk's (elns) buffbar dritt, og den er jeg sånn passe fornøyd med. Trenger også en addon som rensker minimappet, har masse dritt som jeg ikke trenger. De er også vanskelige å fjerne. Har også sett at noen har noen tall på hotkeyene? Er det manakost eller skaden det gjør? Skal vi se... hva mere trenger jeg... JA! Pitbullskinnet mitt er skikkelig plain o.O, har sett flere som har litt fancy skin/layout på pitbull. Where2findplx?

 

Det var det jeg trengte tror jeg...

 

 

EEEDIT: fant alt jeg.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Sliter litt med Caiths UI nå. Lastet ned 1280x1024-versjonen som er linket litt høyere opp på siden her, men sliter bl.a. med at teksturene (står i chatten) ikke kommer frem, og at stort sett alt som er av skrift er mindre og mer uleselig enn det burde være ifølge screenshottene som også ligger høyere opp her.

 

Nå ser det enda værre ut siden jeg har lagret bilde i jpeg, men det er ikke langt ifra sannheten heller. Finnes det noen innstillinger for dette? Har ikke gjort noe annet enn å laste ned filen, unrare de på plass og endre navnet på de mappene man skal endre navnet på. Hadde vært flott om det var noen som hadde en god løsning her :)

Lenke til kommentar

Jeg brukte 1280x1024 versonen i 1 dag, til jeg fant ut at nesten alle addonene var utdatert, og at den versonen (ikke Caith som har laget den) hadde en del bugs i seg. Men det du må gjøre er og gå til options -> Interface -> Advanced -> Disable "bottom left, right action bar" og "Left, right" actionbar. Da blir du kvitt de som er over chatten og sånt. Og for å fikse på chatten så høyreklikker du den lille boksen som kommer opp øverst til vendre når du har musen på chatten. Derfra kan du velge font size.

 

Håper det hjalp.

Lenke til kommentar
Jeg brukte 1280x1024 versonen i 1 dag, til jeg fant ut at nesten alle addonene var utdatert, og at den versonen (ikke Caith som har laget den) hadde en del bugs i seg. Men det du må gjøre er og gå til options -> Interface -> Advanced -> Disable "bottom left, right action bar" og "Left, right" actionbar. Da blir du kvitt de som er over chatten og sånt. Og for å fikse på chatten så høyreklikker du den lille boksen som kommer opp øverst til vendre når du har musen på chatten. Derfra kan du velge font size.

 

Håper det hjalp.

 

Nei, egentlig ikke. Det er jo helt standard ting som alle vet. Det endrer ikke på størrelsen på verken teksten på buffs eller unitframs. Jeg var vel ikke spesifik nok, så jeg får ta det på min egen kappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...