Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som jeg har gått over til Ace2 addons, så savner jeg en liten funksjon fra CT_mod.

Nemlig den røde teksten som sier i fra at du har 15 sekunder igjen av buffs å sånt.

 

<<CTMOD>> The instant poison buff is about to expire, f eks.

 

Ser etter en stand-alone addon som gjør det samme, ace2 eller ikke.

Lenke til kommentar
Nå som jeg har gått over til Ace2 addons, så savner jeg en liten funksjon fra CT_mod.

Nemlig den røde teksten som sier i fra at du har 15 sekunder igjen av buffs å sånt.

 

<<CTMOD>> The instant poison buff is about to expire, f eks.

 

Ser etter en stand-alone addon som gjør det samme, ace2 eller ikke.

8878984[/snapback]

Smartbuff har det. pluss masse mere instillinger.

 

http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/details/2071/

 

 

- Reminder if a buff is missing (Splash/chat/sound)

- ReBuff Timer

 

- Supports weapon buffs (individual for main and off hand): Shaman, all poisons (Rogue), all stones and oils, incl. reagence check

 

ikke ace2 men den er nesten et must^^

Lenke til kommentar

Lastet ned nyeste PhotekUI (8.1) i går og det er en ting jeg ikke helt fatter med PitBull UF. Hver gang jeg bruker mana kommer den en liten strek som flyter sakte over mana-baren min fra venstre til høyre. Hastigheten ser ikke ut til å variere utfra hvilken spell eller noe som helst. Er dette kun eye candy eller er det noe informasjon å hente ut fra dette?

Lenke til kommentar
Lastet ned nyeste PhotekUI (8.1) i går og det er en ting jeg ikke helt fatter med PitBull UF. Hver gang jeg bruker mana kommer den en liten strek som flyter sakte over mana-baren min fra venstre til høyre. Hastigheten ser ikke ut til å variere utfra hvilken spell eller noe som helst. Er dette kun eye candy eller er det noe informasjon å hente ut fra dette?

8896242[/snapback]

5 sekunder tar den tenker jeg. etter et spell cast tar det 5 sek før du begynner og regaine mana for fult igjen igjen. tipper den streken har med det og gjøre.

Lenke til kommentar
Lastet ned nyeste PhotekUI (8.1) i går og det er en ting jeg ikke helt fatter med PitBull UF. Hver gang jeg bruker mana kommer den en liten strek som flyter sakte over mana-baren min fra venstre til høyre. Hastigheten ser ikke ut til å variere utfra hvilken spell eller noe som helst. Er dette kun eye candy eller er det noe informasjon å hente ut fra dette?

8896242[/snapback]

5 sekunder tar den tenker jeg. etter et spell cast tar det 5 sek før du begynner og regaine mana for fult igjen igjen. tipper den streken har med det og gjøre.

8896959[/snapback]

Smart, takk skal du ha.

 

Forøvrig, driver og tester ut grid her og undrer på om det er meningen at denne addonen skal kunne ta over for vanlige raid unitframes for en healer?

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Som sagt har jeg lite peiling på addons, så hvis dere vet om noen addons/ui som en warrior trenger, hadde jeg blitt veldig takknemmelig :grin:

 

EDIT: Må ikke være for warrior. Kunne tenkt meg en UI, men ikke så avansert å sette opp osv. Noe litt enklere.

Endret av Dizzaton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...