Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Internet Explorer? :ermm:

8901352[/snapback]

Nei, liker minnefunksjonen til Opera :D

 

Noen andre som har tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke noe nede i høyre hjørne. Noe jeg kan fylle inn der?

8902072[/snapback]

Jeg og, så jeg lurer hvorfor du har en IE oppe.

 

Uansett, det begynner å ordne seg, en del som ser bedre ut med en gang du får litt flere knapper.

Lenke til kommentar
Les litt mer nøye på den IE exploreren så skjønner du kanskje?  :innocent:

Opera vil laste ned torrents selvog det liker vi ikke, bitlord skal ta seg avdet...

8903513[/snapback]

Det kan fikses med og skrive "opera:config" i addressefeltet. klikke på torrent og huke av enabled.

 

sorry for OT. måtte bare, for opera er best :w00t:

Lenke til kommentar

Blir dobbel, men får våge seg.

Screen av nye oppsettet, lett modifisert photek.

post-121117-1182377131_thumb.jpg

 

har et par spørsmål.

1. Når jeg spammer Heroic strike så lyser det lenger ikke at den blir brukt på neste slag, noen som vet hvordan jeg får det igjen?

2. Noen ting dere mener jeg bør endre?

3. Hvordan få nye teksttyper på navnene over andres hoder og i pitbull?

Lenke til kommentar
Blir dobbel, men får våge seg.

Screen av nye oppsettet, lett modifisert photek.

post-121117-1182377131_thumb.jpg

 

har et par spørsmål.

1. Når jeg spammer Heroic strike så lyser det lenger ikke at den blir brukt på neste slag, noen som vet hvordan jeg får det igjen?

2. Noen ting dere mener jeg bør endre?

3. Hvordan få nye teksttyper på navnene over andres hoder og i pitbull?

8909030[/snapback]

1. Hvilke actionbars bruker du? Hvis du bruker bartender, burde det være ganske enkelt å enable/disable det i options der (har ikke satt meg veldig inn i bartender. Dog forstår jeg egentlig ikke hvorfor det gjør noe at den ikke lyser hver gang den spammes).

 

2. Det er jo opp til en og enhver, men jeg må innrømme at det svarte bak actionbars virkert veldig forstyrrende og rotete (min mening). Jeg vill bare fjerna den og gjort actionbuttons firkantete istedet for avrunda i hjørnene.

 

3. Tekstmodifiseringen som følger med i Photek (er tydeligvis det du bruker) er en addon som heter "clearfont", og kan lett fjernes i "addons" ved innlogging. Dette vil endre skriften til blizzard standard.

 

Edit: Leifern.

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar

Takker for konstruktiv kritikk, det med lysinga er veldig greit med Heroic strike foreksempel siden ikke blir brukt før på neste slag, en grei forsikring om at du faktisk får inn den ekstra skaden....

Det med tekst, jeg snakker om teksten over hodene på folk og i pitbulll frames. De over hodene har jeg lyst til å få helt annerledes enn blizz og pitbull kan jeg laste ned fra deviantart, men trenger litt hjelp til hvordan det gjøres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...