Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Har lasta ned CTmod Advanced pack fra ctmod.net. Men nå lurer jeg på hvordan jeg får den gammle interface/UI til blizzard samtidig ha CTMod? Når jeg la inn den, så forsvant interfacen til Blizzard.

 

Har til og med ikke de to fugla på hver sin side.

 

Regards Stifi

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hva heter addonet som kan brukes av hunter til å få av seg utstyret ved et trykkeknapp?

8225000[/snapback]

Outfitter eller en lignende addon kanskje. :hmm:

 

Hva heter den addonen som viser (i mitt tilfelle) hvor herbs er rundt omkring. Husker jeg hadde den før Burning Crusade, er den oppdatert til å fungere i Outlands?

8225316[/snapback]

Gatherer.

Lenke til kommentar
Hva heter addonet som kan brukes av hunter til å få av seg utstyret ved et trykkeknapp?

8225000[/snapback]

Outfitter eller en lignende addon kanskje. :hmm:

+ Itemrack eller closetgnome

 

 

Hva heter den addonen som viser (i mitt tilfelle) hvor herbs er rundt omkring. Husker jeg hadde den før Burning Crusade, er den oppdatert til å fungere i Outlands?

8225316[/snapback]

Gatherer.

 

eller cartographer

 

8225401[/snapback]

Lenke til kommentar

Jeg bruker ag_unitframes, den nyeste fra 23., og det er noe som ikke skal være der. Se på bildene. Den første viser noe gult bak en grønn healthbar. Dette er en person i gruppa mi. Når han går blir den gule baren værende der som personen var, den viste det kun på denne personen. Når alle gikk fra gruppa så forsvant denne gule baren.

Det andre er, hvordan får jeg pet bar til å bli sticky med eieren sin? Hvis det er 5 personer og det er warlock og hunter i gruppa mi og noen går så skyves disse personene opp, men pet barene følger ikke etter, så jeg må flytte dem manuelt.

 

3z08zy9.jpg

 

2drdn39.jpg

 

Spilte i en annen gruppe, og da var det borte.

Endret av Rollespilleren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...