Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål:

 

Holder det å installere CTRaidAssist for å få opp meldinger/countdowns til boss special abilities i raids, eller må man installere noe i tillegg (så det også var noe som heter CT_RABossMods)?..

 

Eller er det bedre å velge noe helt annet som kanskje BigWigs?

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål:

 

Holder det å installere CTRaidAssist for å få opp meldinger/countdowns til boss special abilities i raids, eller må man installere noe i tillegg (så det også var noe som heter CT_RABossMods)?..

 

Eller er det bedre å velge noe helt annet som kanskje BigWigs?

8395921[/snapback]

 

Bruk DeadlyBossMods, den er finfin.

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål:

 

Holder det å installere CTRaidAssist for å få opp meldinger/countdowns til boss special abilities i raids, eller må man installere noe i tillegg (så det også var noe som heter CT_RABossMods)?..

 

Eller er det bedre å velge noe helt annet som kanskje BigWigs?

8395921[/snapback]

 

Bruk DeadlyBossMods, den er finfin.

8395938[/snapback]

 

Takk for tipset. :thumbup:

 

Har du også brukt BigWigs, for øvrig?

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en addon jeg brukte før, som jeg ikke har lenger og har glemt navnet på.

 

Man kan se casting tiden på spells gå oppover i parantes-form... Noen som skjønner? Synes jeg husker noe at det het HUD ett eller annet, men finner den ikke tilbake.

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en Wardrobe addon, har søkt på Cursegaming men de der funka ikke... desuten, likte den som følgte med Cosmos, men trenger ikke alt jallet fra Cosmos og funka ikke å ha bare den wardrobe addonen der alene... noen som vet om en som funker noe alla den som ikke trenger 1000 andre for å funke? :p

Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter en Wardrobe addon, har søkt på Cursegaming men de der funka ikke... desuten, likte den som følgte med Cosmos, men trenger ikke alt jallet fra Cosmos og funka ikke å ha bare den wardrobe addonen der alene... noen som vet om en som funker noe alla den som ikke trenger 1000 andre for å funke? :p

8434134[/snapback]

 

Har ikke prøvd den som er i Cosmos, men closetgnome funker fett for meg...

 

http://files.wowace.com/

 

Hey, noen som veit navnet på den addonen som gjør at alle actions barene + chat blir satt ved siden av hverandre inne i en slaks svart boks nederst?

8433595[/snapback]

 

Du kan f.eks prøve skinner (BottomBar) eller eePanels...

 

http://files.wowace.com/ ;)

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...