Hjelmn Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) kan noen fortelle meg hvorfor nyeste Titan panel flytter char bildet og targetet mitt øverst midt på skjermen hver gang jeg skifter instance/går inn i BG? edit: i tillegg har jeg problemer med at targets forsvinner når jeg er i combat.. noen flere? Endret 13. januar 2007 av Blazter Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Ace2-addonen Squeenix har for meg blitt hodebry etter nyeste patchen. Den fungerer fint om jeg legger den inn på nytt, men pluttselig tuller den seg, og spillet krasjer under world-loadingen. Noen som har workarounds/løsninger på dette, evnt et alternativt flyttbart(helst firkantet) map? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Anbefaler SimpleMinimap, som er en slags kombinasjon av Squeenix og CleanMinimap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Fant ut at det finnes mange forskjellige "pakker" med et ferdig oppsatt UI. Noen som vet om noe bra? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Fant ut at det finnes mange forskjellige "pakker" med et ferdig oppsatt UI. Noen som vet om noe bra? 7724505[/snapback] Photek er en meget dyktig kar som lager en fin samling. Bare søk etter Photek på curse-gaming.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Har sett litt på den, men vet ikke om jeg har helt sansen for den. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Selv har jeg blitt glad i All Deuce UI Ved bruk av AceUpdater får man oppdatert de fleste (alle?) AddOns i pakken, samt man finner nye eller de man savner fra eventuelle tidligere pakker. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 tror ikke det er noen UI, men åssen addon er det man kan skifte på chatboxen? sånn at den ser noe sånn her ut: [you][hit][hare][for][2000 damage] letet etter dette lenge 7684653[/snapback] Simple CombatLog kan sannsynligvis gjøre det. Du finner den på http://www.wowace.com/files Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Eg er lei av den vanlige unitframen og X-Perl, og lurer på om noen har en eller flere som er nice? Takke for svar Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Eg er lei av den vanlige unitframen og X-Perl, og lurer på om noen har en eller flere som er nice? Takke for svar 7741004[/snapback] http://www.wowace.com/wiki/Ag_UnitFrames Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hei! Eg er lei av den vanlige unitframen og X-Perl, og lurer på om noen har en eller flere som er nice? Takke for svar 7741004[/snapback] http://www.wowace.com/wiki/Ag_UnitFrames 7741360[/snapback] Må eg ha Ace2 for at den skal funke ? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Det er jeg egentlig ikke sikker på. men ville tru det siden det er Ace addons. kan jo prøve og se om den virker uten ace2 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Alle Ace2 addons har Ace2 library internt i selve addonen, så man trenger ikke å laste ned Ace2. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som har noen addons som linger på recap? Min recap gjør at hele wow stopper opp 2 sekunder etter hver mob Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen form for dmg-meter/sw-stats/recap som funker nå etter TBC ble released? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Plukket ved et impulskjøp opp Burning Crusade i dag, og har ikke spilt World of Warcraft på godt over ett år - hvilke addons er det som er must-have og som funker i TBC? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 hva heter koordinasjon addon? slik at jeg kan skrive f.eks. /tloc 43, 43 og få en prikk på kartet på dette punktet?? Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg prøvde meg på Ace2 Interfacen i stad, men jeg klarte ikke å fikse den opp slik jeg ville ha den. Finnes det en guide til å gjøre dette? Er det et programm jeg må bruke for å lage min interface? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hei, Tenker på å bruke f.eks All Deuce UI (Ace2).. Ser fin ut fra eksempler i denne tråden. Men et spørsmål: Hvordan vet man at slike addons er trygge? At de ikke kunne inneholde en keylogger etc? Og er Ace2 trygg å laste ned fra http://wow.curse-gaming.com/en/files/downloads/25447/ for eksempel? Takk for svar. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Vil tro at det er relativt trygt å laste ned addons fra curse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå