Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Hva er hitcappen på Moonkin nå ?

Og hva er best å få mest av crit, eller haste?

 

Hit cap'en er 263 hvis du har Balance of power talentet og improved faerie fire eller en shadowpriest (altså 10% hit fra gear).

 

Haste er bedre enn crit siden du får mer % haste per haste rating enn du får crit % fra crit rating. Det er uansett viktig å ha balanserte stats, så du skal ikke utelukke crit fullstendig, men aldri gem for crit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice..Mye armor da?

 

Og nekter å tro du gjør så spesielt mye dmg

rundt 31-32k armor. Skaden jeg gjør er irellevant, siden jeg da er tank.

Når jeg går DPS, ligger jeg vanligvis blant toppen. På sapphiron(25) lå jeg på 5te plass, bak en rogue, to warriors og en death knight.

 

Når vi tok Sartharion med 3 drakes så hadde tanken vår 53,3k

:p

 

Før debuff, ofc.

Han hadde sikkert en del utstyr som jeg fortsatt venter på å få. :p

Lenke til kommentar

Sånn over til Boomkins.

 

Hva er stats man burde ha? Fått en forklaring en gang på at hit cap'en på druider er på 9%, utover det så er det ingen som har noen formening om hvor mye av hva man burde ha. Noe som jeg ser har resultert i veldig feilgeara druider.

 

Veldig mange tenker iallefall bare spellpower! spellpower! spellpower.

 

 

Så har ofret en del spellpower for å få opp hit og sånt. Statsa er ikke helt relevante i forhold til moonkin form menne...

Linket til min druide, lurte på om noen hadde noen tips om hva jeg burde få opp :-) (ja jeg vet jeg har ikke rukket å sockette alt:-P)(hvordan har jeg fått pvp item på meg når jeg det ligger i banken?! *gah* armory. Hanskene er heroic tier hansker egentlig...)

 

Eowangie

Endret av anettehe
Lenke til kommentar

For alliance er det 9% med en draenei i party, 10% for horde. Trenger ikke nerfes ellerno, btw. :roll:

 

Grunnlaget for 10% hit for horde er: 17% base miss, 3% misery/improved Faerie Fire, 4% fra talents.

 

 

Jeg har stort sett gått +spellpower og +hit-gems så langt, men vurderer å pimpe på løs med haste snart, siden det scaler bedre ved høy spellpower, afaik.

 

Min armory

 

Legger med en "Wow web stats" DeijaWow, så du kan se hvordan det funker i raids.

Naxxramas-raid

 

Ikke tidenes mest pimpa gruppe, men.

Lenke til kommentar

Har selv gjort det samme som knofle. Hit-gems hvis du trenger det, ellers spellpower. Tror ikke vi har kommet så høyt på spellpower enda at haste-gems er bedre, så jeg venter i hvert fall til neste tier før haste-gems kan bli aktuelle.

 

Her er armory.

 

Det du trenger mest for øyeblikket anettehe er spellpower. Også jobber du deg opp mot 1900-2k etter hvert som du får bedre gear.

Lenke til kommentar

Noen som vet en god cast rotation for feral DPS? Dette er hva jeg pleier å gjøre: Rake,mangle,mangle osv (til 5 combo) så savage roar, deretter begynner jeg fra starten igjen (rake,mangle,mangle osv..) til jeg har 5 combo. Så RIP.

Pleier med andre ord alltid å ha rip, rake, manglebuffen og savageroar oppe. Men gjør maks 1,7k-1,8k DPS, med helt ok gear

Lenke til kommentar
Har nå 31k hp unbuffed og 34k armor. Og offtanker 25man lett :)

 

Men jeg MÅ få meg nye ringer :p

 

Armory link

 

Hvor mye defens rating har du?

 

Noen som vet en god cast rotation for feral DPS? Dette er hva jeg pleier å gjøre: Rake,mangle,mangle osv (til 5 combo) så savage roar, deretter begynner jeg fra starten igjen (rake,mangle,mangle osv..) til jeg har 5 combo. Så RIP.

Pleier med andre ord alltid å ha rip, rake, manglebuffen og savageroar oppe. Men gjør maks 1,7k-1,8k DPS, med helt ok gear

 

Jeg tar : Pounce - mangle - mangle - rake - mangle -> fericous bite/rip, helst rip på alt annet enn cloth (5 rend and tear), på castere og pala så bruker jeg maim nede ved 3/4k hp så de ikke får tat bubble, så finisher jeg de. Bruker maim på castere og..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...