Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet en god cast rotation for feral DPS? Dette er hva jeg pleier å gjøre: Rake,mangle,mangle osv (til 5 combo) så savage roar, deretter begynner jeg fra starten igjen (rake,mangle,mangle osv..) til jeg har 5 combo. Så RIP.

Pleier med andre ord alltid å ha rip, rake, manglebuffen og savageroar oppe. Men gjør maks 1,7k-1,8k DPS, med helt ok gear

 

Drit i å spam Mangle. Skaff deg talentpoints til å spamme Shred isteden. Lå på 3k DPS på 8manns sartharion igår, og DPS-lista mi er som følger:

Savage Roar.

Rip.

Rake.

Mangle.

Shred.

 

Om det er noe som mangler, så er det bare å gå nedover lista.

 

Hvor mye defens rating har du?

 

Defense har ingenting å si for druider.

 

Jeg tar : Pounce - mangle - mangle - rake - mangle -> fericous bite/rip, helst rip på alt annet enn cloth (5 rend and tear), på castere og pala så bruker jeg maim nede ved 3/4k hp så de ikke får tat bubble, så finisher jeg de. Bruker maim på castere og..

 

Tror ikke det var PvP det var snakk om...

Lenke til kommentar
Defense har ingenting å si for druider.

 

Defense is a skill that helps prevent physical damage by reducing the chance to be hit or critically hit. Additionally, it also increases block, dodge and parry. Mobs receive 0.1% per point of defense. Mobs get an additional benefit from defense of Glancing Blows versus players.

 

Each point of +Defense skill adds 0.04% to the chance to be Missed, to Block, to Dodge and to Parry for players. This means +25 Defense will grant you an extra 1% Miss, Parry, Dodge, and Block. The formula is constant across all classes.

Lenke til kommentar
Defense har ingenting å si for druider.

 

Defense is a skill that helps prevent physical damage by reducing the chance to be hit or critically hit. Additionally, it also increases block, dodge and parry. Mobs receive 0.1% per point of defense. Mobs get an additional benefit from defense of Glancing Blows versus players.

 

Each point of +Defense skill adds 0.04% to the chance to be Missed, to Block, to Dodge and to Parry for players. This means +25 Defense will grant you an extra 1% Miss, Parry, Dodge, and Block. The formula is constant across all classes.

 

For det første så blir vi crit immune fra talants. Og for det andre så kan vi ikke blocke eller parry. Det feral tanks må stacke er Dodge.

Lenke til kommentar
Defense har ingenting å si for druider.

 

Defense is a skill that helps prevent physical damage by reducing the chance to be hit or critically hit. Additionally, it also increases block, dodge and parry. Mobs receive 0.1% per point of defense. Mobs get an additional benefit from defense of Glancing Blows versus players.

 

Each point of +Defense skill adds 0.04% to the chance to be Missed, to Block, to Dodge and to Parry for players. This means +25 Defense will grant you an extra 1% Miss, Parry, Dodge, and Block. The formula is constant across all classes.

 

For det første så blir vi crit immune fra talants. Og for det andre så kan vi ikke blocke eller parry. Det feral tanks må stacke er Dodge.

 

Bare posted det fordi defense gir dogde, saa at det har ingen ting aa si er jo ikke rett..

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Defense har ingenting å si for druider.

 

Defense is a skill that helps prevent physical damage by reducing the chance to be hit or critically hit. Additionally, it also increases block, dodge and parry. Mobs receive 0.1% per point of defense. Mobs get an additional benefit from defense of Glancing Blows versus players.

 

Each point of +Defense skill adds 0.04% to the chance to be Missed, to Block, to Dodge and to Parry for players. This means +25 Defense will grant you an extra 1% Miss, Parry, Dodge, and Block. The formula is constant across all classes.

Som mange allerede har nevnt, talents.

 

reduces the chance you'll be critically hit by melee attacks by 6%

 

En vanlig boss har ca 5.6% sjanse til å critte deg. Talentet der gir deg 6%, med andre ord 0.4% for mye.

Defense gir også Parry (som druider ikke har), Block (som druider ikke har) og Dodge (veldig lite, dog).

 

Defense er en stat du absolutt ikke skal konsentrere deg på. Druider skal ha Stamina, Agility og Dodge, gjerne i den rekkefølgen. Expertise/Hit er også ypperlig.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Stemmer Slimda,

 

det viktigste du bør vite som feral tank atm er at armor bonuser fra items er unødvendige ettersom i den siste patchen er det bare armor fra gear som kan multiplyes med Dire Bear form (x370%)etc.

Tanker en del som feral, har ikke beste gearet, men rundt 30k armor, 30k hp (unbuffed @ bear) og rundt 38% dodge er viktig for druids, så fokuser mye på Agility og stamina.

Stamina er spesielt viktig ettersom den samsvarer med "Survival Instincts" som gir deg 30% mer hp for 20 secs, som er ypperlig for hard hit tank bosser. Derfor er Stamina den aller viktigste statsen for tank druids (10man +). For tanking av mindre instancer er det en større fordel med mye agility for dodge og crit ettersom du ikke har et stort anntall healers etter deg.

 

spiller selv feral i pvp atm, og går med den speccen som tanking og, funker greit, selv for naxx 25 man.

 

sjekk armory for druiden min hvis du ønsker,

aka Memorys @ Stormscale Horde "GURLSJUSTWANNAHAVEFUN"

Lenke til kommentar
Holder meg til shamanen min, men levler druiden min da jeg har tid ^^

Hvordan er det med restodruids for tiden? Er det noe å satse på ? ^^

 

Restodruids er bra for raid healers, men tyngre for PvP ettersom alle dps classes har fått større og mer ustabile bursts, som gjør en druid uten resillience et lett bytte for alle dpsers. skal du være pvp healer er det spesielt viktig å ta 2 deler fra moonkin gearet og 3 fra resto, for å maxxe resillience, gjerne opp mot 800 hvis du klarer det.

Stamina er også et must, nå iaf 20k som resto healer.

 

For raids er de lettere, fokuser på å ha hots på alle targets du healer, evt. raske nourish heals på tanks ved siden av 3x lifebloom, reju og regrowth. spell dmg 1800+, mana reg. 700+ min. sats på en del spirit ved mindre instancer, og mer spell dmg ved 25 manns raids etc.

 

ellers er moonkin og feral utmerket og god variasjon for en som liker wow ;)

 

annbefaler lett å levle en druid!

Lenke til kommentar

Nå som dualspec vil komme (forhåpentligvis) har jeg tenkt å prøve noe nytt: nemlig boomkin eller resto. Legger ved en link av gearet mitt (De itemsene dere ser helt klart er feral er items jeg ikke har byttet ut enda.. :p)

Har mest lyst til å spille boomkin, men resto er også en mulighet om "caster" gearet mitt absolutt peker i retning av dette. Noen formeninger?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Irriducibili

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Nå som dualspec vil komme (forhåpentligvis) har jeg tenkt å prøve noe nytt: nemlig boomkin eller resto. Legger ved en link av gearet mitt (De itemsene dere ser helt klart er feral er items jeg ikke har byttet ut enda.. :p)

Har mest lyst til å spille boomkin, men resto er også en mulighet om "caster" gearet mitt absolutt peker i retning av dette. Noen formeninger?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Irriducibili

 

vil i alle fall påstå at pvp skillsene dine tydligvis ikke er helt på topp :p 1200-1400 rating = fail

Uans; Dualspec er en myte som ingen I blizzard teamet har hørt om, ergo en skrøne, men de diskuterer meget smått om de kanskje skal gjøre noe lignende. men problemet ligger i at det er alt for ustabilt i PvP hvis noen kan skifte mellom specs fram og tilbake mellom hver game, eller i world pvp, hvor ofte kan man bruke den? cooldown etc?

 

men jeg er i alle fall moonkin for PvE, det er ganske gøy, selv om jeg foretrekker å tanke ^^

Resto annbefaler jeg ikke, for kjedelig atm.

 

Link til min druid på stormscale iaf;)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Memorys

har pvp feral spec på atm

Lenke til kommentar
Dualspec er en myte som ingen I blizzard teamet har hørt om, ergo en skrøne, men de diskuterer meget smått om de kanskje skal gjøre noe lignende.

Tull og tøys. Blizzard har gang på gang sagt at du skal kunne ha Dualspecs, hvor du skifter mellom to specs med actionbars og glyphs. Det er ingen skrøne, og om du leter litt finner du flere blå innlegg som sier nøyaktig det samme.

Lenke til kommentar
Nå som dualspec vil komme (forhåpentligvis) har jeg tenkt å prøve noe nytt: nemlig boomkin eller resto. Legger ved en link av gearet mitt (De itemsene dere ser helt klart er feral er items jeg ikke har byttet ut enda.. :p)

Har mest lyst til å spille boomkin, men resto er også en mulighet om "caster" gearet mitt absolutt peker i retning av dette. Noen formeninger?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Irriducibili

 

vil i alle fall påstå at pvp skillsene dine tydligvis ikke er helt på topp :p 1200-1400 rating = fail

 

PvP har aldri vært noe for meg...;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...