Prebo Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hei! Er det noen som har/vet en plass jeg kan få tak i en savegame til underground2?? EN som helst er ca 60-100%.. jeg kom meg ganske langt på spillet, men jeg formaterte og glemte å ta backup av saven... Gidder ikke å spille igjennom alt for å få unlocket alt igjen!
-Léon- Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 x:\Documents and Settings\(User)\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Gjelder for Windows XP Håper dette har hjelpt deg
Potetdamen Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 http://dlh.net/chtdb/chtdl.php?lang=eng&id=31332
Prebo Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 (endret) x:\Documents and Settings\(User)\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Gjelder for Windows XP Håper dette har hjelpt deg Jeg vet hvor saven befinner seg.. Men siden jeg formaterte ble den slettet. geedoo: Tusen takk, det var en slik jeg var ute etter Endret 5. februar 2005 av Prebo
Zemeckis Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 x:\Documents and Settings\(User)\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Gjelder for Windows XP Håper dette har hjelpt deg Jeg finner ikke det som er etter user
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg finner ikke det som er etter user cry.gif Fordi du har på "skjul skjulte mapper å filer"! Sett på visning av skulte elementer så finn du "local setting"!
Zemeckis Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg finner ikke det som er etter user cry.gif Fordi du har på "skjul skjulte mapper å filer"! Sett på visning av skulte elementer så finn du "local setting"! Fant det ut nå. Takk for hjelpen
Fat_ASS Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Bra du fant ut da! Hadde samme problemet når jeg spilte NFSU1! Men fant det fort ut da jeg altid har på visning a skjulte elementer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå