Gå til innhold

Din største skuffelse


VTW

Anbefalte innlegg

Tror faktisk LOTR filmen(e) var "the big one" for meg en lang periode.

 

Vi planla å kle oss ut som orker og overfalle PJ... gid vi hadde klart å gjennomføre dette.. :thumbup:

 

Edit: Uten bruk av vold, direkte altså.. tror det innebar å tvinge ham til å svelge velsignede sider at LOTR-boka :whistle:

Endret av Fasces
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min største skuffelse, som jeg kommer på låter sånn: Var julaften, og hadde gledet meg veldig til pakkene. Det lå spesielt en pakke der, som var like stor som en mobiltelefon pakke. Vi åpnet alle pakkene, og til slutt lå den siste pakken til meg da, den jeg hadde gledet meg til. Men neida, det var ingen mobil telefon. Det var rett og slett en klokke radio som jeg egentlig ikke hadde bruk for. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor det? 6900XT var jo det beste kjøpet man kunne gjøre i sin tid.

 

Fordi etter at jeg hadde bestilt det så fikk jeg vite at jeg heller skulle kjøpt R9800pro som bare lå 300kr over 9600korte! :(

 

Hadde ikke tolmodighet til og sende det tilbake å få penger igjen å bestille meg et nytt et så jeg beholdt det... :no:

Skulle aldri ha gjort det! var en mega skuffelse da jeg ikke har så veldig mye greie på skjermkort å bare hørte blindt på folk som TRODDE de hadde greie men egentlig var like på jordet som meg...:p

Klarte ikke noen av spillene bra som jeg hadde lyst til!

Men nå får jeg heldigvis et nytt 6600GT som i følge tester vil klare å kjørte alle spillene jeg vil spille ganske bra...=) *gleder meg*

Lenke til kommentar
Da du lagde denne threaden.

Da du inkluderte ordet "thread" uten anførselstegn i en norsk setning i et norsk forum.

Engelsk og noen internett utrykk(merk: ikke fjortiss-sms språk) er vel også lov her hvis eg ikke tar feil. :)

Ny skuffelse: Når en bruker klarer å få med orddeling i en post om rettskriving :(

 

"internettuttrykk", IKKE "internett utrykk" (uttrykk staves også med to t'er ja).

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Min største skuffelse (i skolesammenheng) var da jeg fant ut at vi ikke skulle på klassetur til konsentrasjonsleirene i Polen allikavel.

Min aller, aller største skuffelse er litt for personlig til å skrive her. ;)

du kan være glad du ikke dro dit. er en grei tur frem til auswitch men i selve leiren er det så fælt at du bare vil løpe vekk. Mange i klassen begynte å gråte.(av sjokket)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...