Gå til innhold

Din største skuffelse


VTW

Anbefalte innlegg

Min største skuffelse (i skolesammenheng) var da jeg fant ut at vi ikke skulle på klassetur til konsentrasjonsleirene i Polen allikavel.

Min aller, aller største skuffelse er litt for personlig til å skrive her. ;)

du kan være glad du ikke dro dit. er en grei tur frem til auswitch men i selve leiren er det så fælt at du bare vil løpe vekk. Mange i klassen begynte å gråte.(av sjokket)

:ermm:

 

Vi var der tre klasser fra skolen min samtidig.. Ingen begynte å gråte?! Ihvertfall ikke i Auschwitch. Var ikke så ille, altså, jo, ille å tenke på, men det ble såpass stort at det ikke ble veldig trist.. Klump i halsen kanskje, men gråte gjorde ingen..

 

Polenturen var en fint ur, selvom bussturer og to stjerens hotell ikke faller i smak hos så mange jeg kjenner.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en kompis som når han var liten gikk of drømte om Turtles. (Som de fleste andre)

Og tanta hans var på en tur til USA og sa på telefonen at hun hadde kjøpt en Turtles-drakt til han! Kompisen min ble jo helt ifra seg og så for seg han selv på skolen med en ekte drakt som på filmene, men når hun kom hjem var det bare en dårlig pyjamas-lignende greie som vi ser i BRIO-katalogene!

Han ble så skuffa!! Jeg husker det som det var i går! :!:

 

Apropos skuffelser, husker noen stripeserien fra Tommy & Tigern da Tommy spiser sjokopuffer i massevis for å få den hatten med en propell på?

Han går og håper lenge og lenge og drømmer om at han flyr overalt med den hatten, men når den kommer så er det bare en dritthatt som IKKE flyr!

En meget stor skuffelse.

Lenke til kommentar
Vi var der tre klasser fra skolen min samtidig.. Ingen begynte å gråte?! Ihvertfall ikke i Auschwitch. Var ikke så ille, altså, jo, ille å tenke på, men det ble såpass stort at det ikke ble veldig trist.. Klump i halsen kanskje, men gråte gjorde ingen..

 

Polenturen var en fint ur, selvom bussturer og to stjerens hotell ikke faller i smak hos så mange jeg kjenner.. :)

Hm, da jeg var på klassetur der var vi ikke på et eneste tostjerneshotell :ermm:

 

Den eneste som begynte å gråte (som jeg la merke til) var tidsvitnet. Det var når vi skulle sitte å høre på en overdramatisk jødisk klagesang inne på et rom i Auschwitz. Tror en av lærerne til den andre klassen begynte å gråte også, men han virka dog veldig lettmottakelig, og en smule feminin (ikke noe galt i det altså).

 

Den klassen vi måtte dele buss med, de var en skikkelig skuffelse. Og at vi mangla 3 personer slik at vi ikke fikk en toetasjes buss var og en skuffelse :hrm:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
Apropos skuffelser, husker noen stripeserien fra Tommy & Tigern da Tommy spiser sjokopuffer i massevis for å få den hatten med en propell på?

Han går og håper lenge og lenge og drømmer om at han flyr overalt med den hatten, men når den kommer så er det bare en dritthatt som IKKE flyr!

En meget stor skuffelse.

Den er så trist... En av de beste Calvin & Hobbes-stripene, men jeg blir lei meg hver gang jeg leser den.

Lenke til kommentar
Apropos skuffelser, husker noen stripeserien fra Tommy & Tigern da Tommy spiser sjokopuffer i massevis for å få den hatten med en propell på?

Han går og håper lenge og lenge og drømmer om at han flyr overalt med den hatten, men når den kommer så er det bare en dritthatt som IKKE flyr!

En meget stor skuffelse.

Den er trist. :(

Lenke til kommentar
Vi var der tre klasser fra skolen min samtidig.. Ingen begynte å gråte?! Ihvertfall ikke i Auschwitch. Var ikke så ille, altså, jo, ille å tenke på, men det ble såpass stort at det ikke ble veldig trist.. Klump i halsen kanskje, men gråte gjorde ingen..

 

Polenturen var en fint ur, selvom bussturer og to stjerens hotell ikke faller i smak hos så mange jeg kjenner.. :)

Hm, da jeg var på klassetur der var vi ikke på et eneste tostjerneshotell :ermm:

 

Den eneste som begynte å gråte (som jeg la merke til) var tidsvitnet. Det var når vi skulle sitte å høre på en overdramatisk jødisk klagesang inne på et rom i Auschwitz. Tror en av lærerne til den andre klassen begynte å gråte også, men han virka dog veldig lettmottakelig, og en smule feminin (ikke noe galt i det altså).

 

Den klassen vi måtte dele buss med, de var en skikkelig skuffelse. Og at vi mangla 3 personer slik at vi ikke fikk en toetasjes buss var og en skuffelse :hrm:

Vi bodde vel på et tre-stjernershotell også, men det var for trailersjåfører... Gud, så morsomt..

 

Vi hadde dobbeltdekker-buss.. :tease: Problemet med slike er at det er vledig dårlig takhøyde i andre etasje.. Og ihvertfall jeg fikk litt klaustrofobi..

 

Tidsvitnet vårt brøt sammen lenge før vi var ute av Sverige han så, så han så vi ikke noe mer til.. For all del, leit, men litt dumt for oss..

 

Ellers var Polen og Tysklandsturen en skuffelse hva mat angikk.. Room-servicen på Park Hotel Cracow fikk litt å gjøre med meg.. Og da ikke hadde renseri fikk de en overhøvling.. Ikke skjønte de at jeg hadde lagt igjen tips til vaskehjelpen heller... Og som sagt, tøyet mitt ble renset, men antar de ikke turte annet enn å dra til et renseri med det, og ta det tilbake til meg.. De beregnet seg sikkert grov fortjeneste.. :p

 

Ellers, var det min tur til å få en overhøvling på hotellet i gamle Øst-Berlin, da jeg spurte efter enn "bell-man"... Vi hadde fått et rom i femte etasje, og det var ikke heis.. Respesjonsdamen stod vitterlig og skrek til meg, men da kom sjefen ut.. Enden på visen ble en suite i andre etasje, og at respesjonsdamen bar bagene inn. :)

Lenke til kommentar
Gid, for ikke å glemme alle de ufyselige tiggerne vi måtte se på mens vi var på shopping.

Faktisk, de så vi ikke så mye til. Derimot Hersleb skole som reiste samtidig, så ihvertfall jeg TEMMELIG MYE TIL. De drev organisert mobbing av oss, og kommer du løpende ut av Lacoste-butikken (forøvrig Cracows eneste brukbare butikk (Det var faktisk en skuffelse, en hel dag avsatt til shopping, og EN skikkelig butikk..)) med tre flotte poser, i din rosa skjorte og en babyblue v-halsgenser over skuldrene, så ble det ropt pottit-homo etc. etter deg.. Tiggere så jeg ikke noe til, derimot gateselgere som skulle selge fake parfyme.

Lenke til kommentar
Faktisk, de så vi ikke så mye til. Derimot Hersleb skole som reiste samtidig, så ihvertfall jeg TEMMELIG MYE TIL. De drev organisert mobbing av oss, og kommer du løpende ut av Lacoste-butikken (forøvrig Cracows eneste brukbare butikk (Det var faktisk en skuffelse, en hel dag avsatt til shopping, og EN skikkelig butikk..)) med tre flotte poser, i din rosa skjorte og en babyblue v-halsgenser over skuldrene, så ble det ropt pottit-homo etc. etter deg.. Tiggere så jeg ikke noe til, derimot gateselgere som skulle selge fake parfyme.

Si meg, er du en Oslo-soss? Vi reiste samtidig med fire sosseklasser, iført sosseuniformen (hvitrosa trange trøyer, hvite tørkler på knollen og hvite bukser. Forøvrig brukte begge kjønn brunkrem) :p

 

Når det kommer til parfymeselgere i Krakow, så kom det en liten tjukk fyr med kastratstemme bort til oss, også flirte vi av han :D Han var kjempeinpåsliten, og knalliriterende.

 

Men si meg, det Øst-Berlin-hotellet, var det et 16(synes jeg å huske)-etasjes gammelt kommunisthotell med en "bowlinghall" i underetasjen?

 

 

Sorry for off topic ;)

Lenke til kommentar
Faktisk, de så vi ikke så mye til. Derimot Hersleb skole som reiste samtidig, så ihvertfall jeg TEMMELIG MYE TIL. De drev organisert mobbing av oss, og kommer du løpende ut av Lacoste-butikken (forøvrig Cracows eneste brukbare butikk (Det var faktisk en skuffelse, en hel dag avsatt til shopping, og EN skikkelig butikk..)) med tre flotte poser, i din rosa skjorte og en babyblue v-halsgenser over skuldrene, så ble det ropt pottit-homo etc. etter deg.. Tiggere så jeg ikke noe til, derimot gateselgere som skulle selge fake parfyme.

Si meg, er du en Oslo-soss? Vi reiste samtidig med fire sosseklasser, iført sosseuniformen (hvitrosa trange trøyer, hvite tørkler på knollen og hvite bukser. Forøvrig brukte begge kjønn brunkrem) :p

 

Når det kommer til parfymeselgere i Krakow, så kom det en liten tjukk fyr med kastratstemme bort til oss, også flirte vi av han :D Han var kjempeinpåsliten, og knalliriterende.

 

Men si meg, det Øst-Berlin-hotellet, var det et 16(synes jeg å huske)-etasjes gammelt kommunisthotell med en "bowlinghall" i underetasjen?

 

 

Sorry for off topic ;)

Hvis det er sosseuniform - så ja, det hadde jeg nok på meg/med meg.. Brunkrem forsøker jeg å unngå, men nå om vinteren hender det jo man må ty til litt. Imidlertid er da solarium å foretrekke.. Selv om pigmentene mine har vansklig for å ta opp farve.

 

Var mange tykke parfymeselgere med kastratselgere, fungerte heldigvis bra og kjøre håndflaten opp i ansiktet på dem og ta en skikkelig "DAAAAH!"

 

Øst-berlinhotellet var et trailersjåførhotell med tre etasjer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...