Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å få hr i hf, hr er vex og opp, hf i hell dropper opptil Gul (Just for the record :p )

Utrolig surt å få dårlig rune i Hf ja.

Her om dagen drev lillebror å lagde lightning javazon, så ble jeg litt irritert over at han ikke brukte skillpointsa og skulle hamre dem inn i synergies, så greide jeg å bomme å tok 3 i plague javelin på hans lvl 74 char. Sletta den og lagde ny til lillebror, utrolig surt. Og etterpå kom jeg på at det ikke hadde tatt hf, enda surere :hrm:

Lenke til kommentar

Vel, gevinsten med HF er uansett stor, hvis man finner Gul, eller ist for den saks skyld... fordi med en bra booster, tar det ikke lange tiden, og det tar uansett mye kortere tid enn å leite hos monstre... hvis man ikke har grise über flaks...

Sånne random drops skjer hele tiden, men teoretisk er det null point i å drepe noe som helst som ikke er unique monster eller bedre (mulig chamions etc. kan dropppe, men det er heller sjeldent)... men tar man alle unique monstrene i et område, er sjansene rimelig store for minst 1 set/unique eller fler... (en gang fant jeg 2 unique ringer og 1 unique amu på vei ned til andariel, hos unique monstre... :p)

Lenke til kommentar
åååå det var da ikke skryting at jeg fant en gul rune. skjerp deg. Nødvendig å bli irritert for at jeg nevnte det da.

Synes det var bare så jævlig unormalt til å være meg.

Det starter alltid på den måten, jeg håpet att jeg kunne avslutte det før det utviklet seg. Det virker selfølgelig som om det er umulig å stoppe utviklingen.

Tror jeg skal lage men en PitStrafer Amazon ja... har det meste av items/kan skaffe, av det som trengs, og hun skal visstnok være veldig rask? Min meteorb sorc gjør det også ganske fort (merc med shaft/gaze reapers toll for fire+cold immunes)... men pga lavt lvl må jeg bruke tals set, og da har jeg bare tilsammen 310% mf... Mens amazonen din, DJ, har ca. 200-300 ?... men du bruker Strafe ikkesant? eller Multi?

Meteorb sorc greier seg fint der nede, (det er ikke noe sted for single element sorc).

Amazonen er en gammel 1.09 multi og har 488% mf, og ganske så god res.

Hva er bedre for en sorc enn tals setup? Kan ikke komme på en eneste ting når det gjelder MF sorcs.

4 ohm var da nice, har ikke funnet hr siden 1.09, da fant jeg en vex hos meph (drepte meph flere tusen ganger da)

Lyst til å fortelle hvor du fant de? Var du alene i gamet?

Finner litt lite hr

Jeg kan si så mye att bare en av de kom fra en de vanlige målene for mf runnere (Eldritch the Rectifier), de andre kommer fra diverse monstre jeg treffer på igjennom spillet. (Og ja var alene i spillet da jeg fant alle sammen).

- D.J.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha :)

Er vel heller umulig å lage en mf sorc som har bedre dmg/mf enn med tal settet, i såfall måtte det være en masse godly saker inn i bildet.

Har en lvl 90 orb sorc som jeg tar endel runs med, men det irriterer meg alltid grønn når jeg treffer på uniqe monstre som jeg ikke får drept, så jeg får vel lage en meteorb snart ja.

Lenke til kommentar

Nedi crystalline passage er det litt å finne innimellom. Første fienden jeg støtte på nedi der nå, (i nm faktisk) fant jeg en nærmest perfekt eth arreats, mens jeg venta på at folk skulle joine gamet så jeg fikk gitt fra meg noe gæsj :)

I hell så kan vel fiendene der droppe alt i spillet også, tror jeg.

Mye bra å finne der. mye charms også

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Nei, allt kommer an på Area lvl, man kan ikke gå ut på blood moor og kverke en zombie for så å ha sjangse for å finne f.eks. en WF. Man må jakte på de rette stedene, jeg la opp en liten liste med de stedene som man kan finne nesten allt i spillet. Det eneste som er helt sikkert att du ikke finner på noen av plassene jeg listet er Cow King settet.

Når det gjelder charms må jeg legge til att det er kun 3 monstre i hele spillet som kan gi alle affixene, de er Diablo, Baal og Nihlathak. Så om man vil ha en skill charm med +41-45 til liv er det bare disse 3 som kan gi deg en. Heldigvis behøver man kun en charm som man kan re-rolle med 3 pgems i cuben.

- D.J.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar

Men, en ting verdt å nevne, er at noen steder, selv om monstrene kan droppe alt, er det flere unique monstre enn andre... dermed er f.eks the pit, crystalline etc. mer attraktive plasser å lete enn andre... en annen ting er hvor langt det er dit, crystalline uten teleport tar jo år og dag..., mens the pit tar ikke så veldig lang tid..., samme med ancient tunnels...

Lenke til kommentar

Nei, allt kommer an på Area lvl

Jeg snakka om Crystalline passage da.

Ser du på side 3 i denne tråden vil du se at monstre i Crystalline passage ikke kan droppe alt i spillet (jeg listet bare de stedene hvor alt kan finnes), Crystalline passage har bare Alvl 82 i hell. Ett område må ha Alvl 85 for att man skal kunne finne alt.

- D.J.

Lenke til kommentar

nei, fordi folka i NM ikke har høy nok lvl (monster lvl i nm er for lavt, det ligger bare på rundt 40-50 tror jeg), men du kan finne lowrunes, fra um og nedover hvertfall, men HRs (highrunes, fra jah og oppover) finner du ikke i NM...

Lenke til kommentar

skaff ddeg siegons settet (hanskene og hjelmen) hvis du er nærkamp karakter da får du 10% greater attack speed og det kommer godt med pluss 10 til styrke og masse attack rating+++ du får de garantert hvis du tar mephisto en del ganger på nightmare!

Lenke til kommentar
Finnes det et program eller en side der jeg kan finne ut hvor det er best å finne M'avina-ting til amazonen min?

vet ikke

Du kan prøve å søke i google i stede for å si "vet ikke". Det hadde vært veldig hyggelig om alle de 63877 medlemmene i forumet kom og sa det. :p Neida, det gjør ikke noe. :D Bare kos deg i D2 du, og tips meg om hvor du finner de beste sakene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...