Archangel Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Mine er: - Battlefield 2 - Driver 3 - Age of the empires 3 - Stalker - Need for speed : Most wanted - The godfather - Silent hunter III - Fear
Hr. Jenssen Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Er det ikke laget en del tråder om dette emnet før da? EDIT: I allefall denne. Tror faktisk jeg jkan finne et plar flere... Endret 4. februar 2005 av MeTa][iC
Warlord Nazdreg Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 5.Hitman Blood money Å jaa denne glemte jeg. Denne gleder jeg meg så klart til! Jeg har vært hitman fan siden jeg testet demoen til 1ern. æ og, har alle spillene utenom contracts(fordi det ska være dårlig(?) og fordi æ har forhhåndbestillt WoW)
.V. Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Alle dere har nevnt og Stargate SG-1 Den HL2-moden du mener eller er det et eget spill?
Potetfar Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Splinter Cell: Chaos Theory er det eneste jeg vet jeg skal ha. Det kommer til å banke alle spill som har kommet og vil komme!
kurrikill Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 disse gleder eg meg til i 2005 1 conker 2 fear 3 battlefield 2 4 the godtfather 5 max payne 3 og ja!, 2005 vil bli et mye bedre spill-år en 2004!!!
Vt-iversen Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Battlefield 2 Gothic III World of Warcraft De viktigste jeg kommer på i farta. 2004 var et labert spill-år om du ser bort fra siste kvartal. Da flomma det jo over med gode spill!
albions Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Finnes det ikke endel av disse trådene nå?? vist du ikkje liker sånne tråder, må du da gå inn på dei å klage heile tida.. det er jo ingen som har tvinga deg til å skrive eller lese det som står der
porcelaiN Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 (endret) WWX: Rumble Roses kan jo bli litt tøft. (nå er jeg en tilhenger av fighting kategorien da, og ikke minst wrestling) Destroy All Humans! det er jeg ganske spent på egentlig, men det virker litt tøft om du liker litt «barne-spill» Er flere jeg gleder meg til som «Death by Degrees» osv. men de har jeg liksom ikke hørt så veldig mye om.. EDIT: Jeg glemte visst Battlefield 2. Det gleder jeg meg jo også til, blir sikkert kult på LAN Endret 6. februar 2005 av Stish
VTW Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg gleder meg til at de skal komme lengere med å lage etterkommeren til San Andreas. Men de blir nok ikke ferdig i 2005
-MarL- Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Elderscrolls Oblivion Battlefield 2 Gothic III World of Warcraft Kotor-2 SW:republic commando Starship troopers En del moder til HL-2
Mushaboom Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 og ja!, 2005 vil bli et mye bedre spill-år en 2004!!! Skal litt til for å toppe HL2, Doom 3 og FarCry..
Betroz Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 - S.T.A.L.K.E.R - Quake4 - Soldier Of Fortune 3 (håper det kommer...men gjør vel ikke det)
Acrid Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 og ja!, 2005 vil bli et mye bedre spill-år en 2004!!! Skal litt til for å toppe HL2, Doom 3 og FarCry.. Store titler gjør ikke spill automatisk gode. Kun HL2 som er noe å skryte om av de 3 spillene. 2004 var et småkjipt spillår.
Mushaboom Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Store titler gjør ikke spill automatisk gode. Kun HL2 som er noe å skryte om av de 3 spillene. 2004 var et småkjipt spillår. Jeg er uenig, FarCry var i mine øyne et av topp 3, men det er en annen sak. Hvordan kan du ikke like spill som de under? HL2 Doom 3 FarCry Battlefield: Vietnam Joint Operations: Typhoon Rising The Chronicles of Riddick Halo 2 Splinter Cell: Pandora Tomorrow Grand Theft Auto: San Andreas Myst IV: Revelation TrackMania Rome: Total War Sid Meier's Pirates
and91 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 jeg gleder meg til: World of warcraft ( får det på fredag:D) Battlefield 2 Metal gear solid 3: snake eater S.T.A.L.K.E.R Splinter cell 3: chaos theory Brothers in arms Final fantasy XII Quake 4 Gothic 3 +++++++ tror det blir et gasnke bra spillår.
Mushaboom Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Splinter cell 3: chaos theory Når kommer det?
porcelaiN Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 (endret) Store titler gjør ikke spill automatisk gode. Kun HL2 som er noe å skryte om av de 3 spillene. 2004 var et småkjipt spillår. Jeg er uenig, FarCry var i mine øyne et av topp 3, men det er en annen sak. Hvordan kan du ikke like spill som de under? HL2 Doom 3 FarCry Battlefield: Vietnam Joint Operations: Typhoon Rising The Chronicles of Riddick Halo 2 Splinter Cell: Pandora Tomorrow Grand Theft Auto: San Andreas Myst IV: Revelation TrackMania Rome: Total War Sid Meier's Pirates Enig! EDIT: Jeg syntes også «WEE Smackdown vs. WWE Raw» også var ganske tøft jeg da Endret 6. februar 2005 av Stish
ttt Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Splinter cell 3: chaos theory Når kommer det? 31. mars http://gamer.no/produkt.php?produktid=17697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå