phax Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 hei, trenger litt feel good musikk her! så håpet noen kunne komme med noen anbefalinger? nå er jo dette veldig smak og behag og ja jeg vet mange av dere sikkert synes hard core brøling er feel good musikk for dere, men er ikke det jeg er ute etter her.. for og gjøre det pittelitt lettere for dere så kan jeg si at f.eks bigbang med something special er en skikkelig feel good låt for meg. så noe i samme gata hadde vært bra. takker for alle forslag!
TLZ Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Inflames - Only for the weak *HOST* jeg vet mange av dere sikkert synes hard core brøling er feel good musikk for dere, men er ikke det jeg er ute etter her.. *HARK* phax: er veldig vanskelig å vite hva du er ute etter, så du hadde gjort ting ennda letter hvis du hadde gitt litt mer detaljert info om hva du mener. Uansett, eg gjør et forsøk: Span - Peacefull Lene Marlin - Unforgivable Sinner The Mars Volta - Cicatriz ESP Bob Dylan - Hurricane Egentlig tror eg Pink Floyd er noe du bør prøve, veldig mye bra og avslappende musikk... Men vær så snill å forsøk å lage en en konkret beskrivelse..
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Inflames - Only for the weak Din kjempeost. :] nå er jo dette veldig smak og behag og ja jeg vet mange av dere sikkert synes hard core brøling er feel good musikk for dere, men er ikke det jeg er ute etter her.. ____________________ Foreslår at du tar en titt på plata "Getz/Gilberto". Ny og forbedret utgave av oldisinnspillingene. Ekte kosejazz utført av noen av tidenes største jazzmusikere. VELDIG bra.
phax Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 tusen takk for svar, skal sjekke det ut her! gidder ikke si for nøyaktig hva jeg er ute etter ettersom jeg er ute etter og oppdage no nytt! bare pøs på med deres feel good musikk så filtrerer jeg selv ut hva jeg liker og ikke liker! (bare ikke sånn hardcoremøkkmos, liker det og men ikke det jeg er ute etter her...)
nr.4 Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Ash - Burn Baby Burn mener jeg er en god gladsang. Burde vel være tålelig universell, men vet aldri. Shining Light og Walking Barefoot fra samme band får meg også i godt humør. Meeeget personlig favoritt: Dream Theater - Status Seeker. Blir vel litt snålt for de fleste, men av en eller annen mystisk grunn liker jeg den veldig når humøret er på topp.
A_N_K Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Arthur Russell - A Little Lost Stereolab - Peng!33 The Arcade Fire - Burning Bridges, Breaking Hearts The Arcade Fire - Headlights Look Like Diamonds The Arcade Fire - No Cars Go Sonic Youth - Karen Revisited Kazumi Nikaidoh - Pulsation The Flaming Lips - Be My Head The Flaming Lips - Christmas at the Zoo The Flaming Lips - Kim's Watermelon Gun The Breeders - Divine Hammer
Jan Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 A_N_K: Er ikke heile Yoshimi igrunn ganske okei da?
Acrid Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Rose Tattoo - [insert album] Knallbra og fengende rock&roll
A_N_K Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Liker Yoshimi, men synes leppenes tidligere album (spesielt Clouds Taste Metallic) er mer "mindless fun".
TLZ Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) Dream Theater - The Test That Stumped Them All Metal, men ikke skrikemetal. Riffene skaper et stort glis på ansiktet mitt. Endret 30. januar 2005 av TLZ
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Liker Yoshimi, men synes leppenes tidligere album (spesielt Clouds Taste Metallic) er mer "mindless fun". Enig. Ville ikke stempla Yoshimi som en glad-plate, akkurat.
LarsP Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) Rhapsody - Emerald Sword Rhapsody - Holy Thunderforce Theme - Japan Break Industries CD: Dancemania Christmas Speed David Hasselhoff - Everybody Sunshine DDE - Rai Rai Eclipse - Nothing Between Us Hel - Mörker Eilert Pilarm - Blue Suede Shoes Wesley Willis - Rock and Roll Mcdonalds Wesley Willis - Alanis Morisette Snook - Såpbubbler Stephen Lynch - Hermaphrodite Telescope - Echoes in Eternity DJ Espen A - Gjallarhorn Theme =p Terje Tysland ft. Clawfinger - Dørvakta The Firm - Startrekking Mortal Kombat Soundtrack - Sub Zero The Wiggles - Go Captain Feathersword Ahoy! Thor - Thunder on the Tundra Kamelot - Center of the Universe Kamelot - The Fourth Allegiance Det får holde i første omgang. Forresten: Et lite utdrag fra Wesley Willis "Alanis Morisette": You are a rockin' maniac.You are a singin' hyena. You are a rock star in Jesus' name. You can really rock Sadam Hussein's ass. You are so lovable to me in the long run. ALANIS MORISSETTE! ALANIS MORISSETTE! ALANIS MORISSETTE! ALANIS MORISSETTE! Endret 30. januar 2005 av LarsP
P@rm@nn Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Minor Majority - Dancing In The Backyard Röyksopp - Eple Les Nubians - Demain (Jazz) Al Jarreau - Your Song Joshua Redman - Pantomime Les Nubians - Voyager Eric Clapton - Swing Low Sweet Chariot Eva Cassidy - Wade In The Water Red Hot Chili Peppers - Walkabout Aretha Franklin - I Say A Little Prayer Norah Jones - Creepin' In Joss Stone - All The King's Horses Lars Horntveth - Pooka
halvardm Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Phoenix - If I Ever Feel Better Sondre Lerche - Days That Are Over Bee Gees - Grease Theme
diskvask Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 The Polyphonic Spree, Bob Marley, Cat Stevens - Tea for the tillerman, litt mer melankolsk; Snow Patrol/The Postal Service. Og da gravde jeg dypt, sannelig ikke mye hurramusikk i samlinga mi.
nkrystad Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Deepest Blue - Give It Away + Flere fra Ministry of Sound = Feel Good
Jeg_ruler Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Zeero seven Give it away. Den er skikkelig chill
.V. Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 jimmy soul - if you want to be happy for the rest of your life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå