Gå til innhold

Ferdig stylet Lian li kabbis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. kult det... personlig ville jeg hatt et kabinett som var noe større ;)

man får jo ganske mye for 203$ (+frakt) i norge da (selv om det er dyrt), og å style dette kabinettet er ikke så dyrt vis man gjør det privat.. dremmel er kjekt :dremel: .

Men ellers så så den kul ut.. litt lys lyser opp hverdagen :p

Skrevet

Kabinettet er fint det ;) Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada :) (for den siden sender bare til de landene)

Skrevet
hmm.. kult det... personlig ville jeg hatt et kabinett som var noe større ;)

man får jo ganske mye for 203$ (+frakt) i norge da (selv om det er dyrt), og å style dette kabinettet er ikke så dyrt vis man gjør det privat.. dremmel er kjekt :dremel: .

Men ellers så så den kul ut.. litt lys lyser opp hverdagen :p

Du glemte toll. Det er over 200,-

Skrevet

Der forsvant mitt inntrykk av at lian-li var stilrent... men de er vel nødt til å gjøre sånt for å overleve, er foresten ikke det styggeste ferdigmodda kabinettet jeg har sett

Skrevet

CaZiO understreker et viktig poeng, og det er at lian-li skal være stilrent. De skal _ikke_ være pre-modda, det er raidmax sin jobb :roll:

Skrevet (endret)
Kabinettet er fint det  ;)  Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada  :)  (for den siden sender bare til de landene)

Jeg har en tante i Amerika som vi bestiller det til og så senner hun det som pakke :yes:

Endret av jossimd
Skrevet
Kabinettet er fint det  ;)  Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada  :)  (for den siden sender bare til de landene)

Jeg har en tante i Amerika som vu bestiller det til og så senner hun det som pakke :yes:

Frakten blir dyr da, bare så du er obs på det.

Skrevet

*sukkkkkkkk* sjokkerende og nesten litt forfærdlig å se et Lian Li i en sånn stand!!!! Lian Li skal jo være Stilrent(!!!!!!!) ikke se ut som et juletre!!!!'

MVH: *oppgitt* PandoRa

Skrevet
QUOTE (jossimd @ 29/01/2005 : 11:02)

QUOTE (Erik_s @ 29/01/2005 : 00:50)

Kabinettet er fint det    Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada    (for den siden sender bare til de landene) 

Jeg har en tante i Amerika som vu bestiller det til og så senner hun det som pakke 

Frakten blir på ca. kr. 0,-

Hun skulle jo sende det som pakke, og det koster ingenting så vidt jeg vet.

Men Lian Li skal være stilrent, helt enig.

Skrevet
QUOTE (jossimd @ 29/01/2005 : 11:02)

QUOTE (Erik_s @ 29/01/2005 : 00:50)

Kabinettet er fint det    Men hvordan vil du få bestilt det? med mindre du bor i Usa eller Canada    (for den siden sender bare til de landene) 

Jeg har en tante i Amerika som vu bestiller det til og så senner hun det som pakke  

Frakten blir på ca. kr. 0,-

Hun skulle jo sende det som pakke, og det koster ingenting så vidt jeg vet.

Men Lian Li skal være stilrent, helt enig.

Så du tror at det er gratis å sende pakker fra USA til Norge? :hmm:

XenZor

Skrevet

For meg ser det her ut som eit tulle kabinett med 3x80mm vifter, masse unødvendig støy som ein kunne ha fått fjerna med 2x120mm. Må foresten sei at det er Xoxide som har modda kabinett så Lian Li ikkje får skiten for det.

Lian Li "Xoxide" style

Q-tec

Ikkje allverdens forskjell på dei 2 karane her, synest Lian Li kabinettet har blitt modda nedenom og heim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...