Gå til innhold

Second Phase/Open BETA er i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet noe om den, hvor lang kø det er, hvor lenge den er overloaded osv.?

Det tar 5-10 minutter før klienten din prøver å kontakte trackeren på nytt, litt avhengig av klienten og om du har tuklet med innstillingene. :)

 

uberhunter: 2.6GiB på en cd? :p

Hørt om DVD-Plater og brennere? :roll:

Lenke til kommentar
Etter den var kommet til 140MB på Blizzards downloader ga jeg opp, og lot Azureus ta seg av hele greia. Nå hadde jeg latt Azureus gå likt med Blizzard downloaderen for å være sikker på at den var kjappere, og det var den. Fortsatt veldig dårlig hastighet, men det er nå bedre enn Blizzards downloader.

Gult fjes ... Du må fikse noe. Grønt fjes = 'aktiv' tilkobling til svermen => bedre hastighet (stort sett).

 

Vaktmestern: Med mindre du har veldig begrenset opphastighet, er vanligvis ikke det til å anbefale da hastighet inn vil ofte være avhengig av hastighet ut. Sette til 1kB er f.eks ikke særlig smart. Du kan være heldig og havne borti seedere med 100mbit elns, eller få koblet til en rask del av svermen.

 

riversen: Ja, jeg har det. Leste du overhodet uberhunters innlegg?

Lenke til kommentar
Bruk NetLimiter å senk uploadhastighet til maks 3 kB/s

Prøvde å sette upload-limiten til 1kb, men da sant downloaden til nesten ingenting også. Om jeg setter den til 3kb vil vel ikke dette endre på så mye?

Nei, men problemet de fleste har er at de sender så mye data at nedlastingsbredden blir kvelt.

Ja, jeg er klar over dette. Jeg har imidlertid prøvd med både 1kb, 3kb, 8kb og 16kb som upload-limit uten at dette har gjort saken noe bedre. Snarere værre. Jeg lå på 90kb/sek i et par minutter stabilt, men så gikk den ned til de vanlige 20 nettopp :no:

Lenke til kommentar
Okay. Så jeg må fikse noe. Det vil si... åpne porter i routeren? Det krever vel restart av router og alt som hører med?

ja, du må åpne nokre porter i routeren (6881 eller noko rundt der). trur ikkje at du trenger å restarte routeren, eg trengte iverfall ikkje det når eg åpna porter.

 

du finner info om korleis du gjer det på produsentens hjemmeside, eller på http://www.portforward.com/routers.htm

Lenke til kommentar
Weekly Maintenance News

27/01/2005

The weekly maintenance, which normally takes place every Friday morning, will this week take place a little later than usual. It is currently scheduled for Friday evening but we will let you know in advance as soon as we have an exact time.

 

In addition, we're very close to opening the Account Creation pages for the second phase of the Final Beta Test so please check this page for updates.

 

Vil tippe serverne blir tilgjengelig for alle etter de er ferdig med vedlikeholdet.

Lenke til kommentar
Sånn, da var port 6881 (som står som standard-port i Azureus) åpnet/lagt til i filteret samt NAT. Hastigheten er ikke bedret etter hva jeg kan se, men så er heller ingenting restartet. Kanskje jeg burde restarte maskinen og/eller routeren?

jeg har lest et sted at bittorent bruker 6881-6889 så prøv å åpne det og kjør test greia i azureus.. funker bra for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...