Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke 15"? :wee:

Negative, 13" passer bedre for meg, og det er ikke sååå stor forskjell på dem. :)

Litt OT, men vurderer sjølv ein Apple MacBook Pro som skule pc, og er det å anbefale? Er det noko bra skriveprogram som følger med? Så eg kan levere rett på fronter f.eks. og er det lett å koble seg på internett?

Er det og slik at det er opptil 7 timer batteritid, og er den verdt 13 000 ?

Lenke til kommentar

fordi eg ikkje skal ha ein pc som er treig, eg skal ha ein pc som varer i 2-3 år utan at det tek 36 minutt å komme inn på internett. Den ser bra ut, den er lett å ta med seg, bra batteritid og det ser ut som den har veldig bra specs.

Som sagt, kjem til å game litt wow på den når eg er heime hoss mor og ikkje gidder å drasse med den stasjonære.

Lenke til kommentar
Oh the wires!! It hurts!

 

I know, skal tas i morgen. Ville bare få opp skjermene i dag :D Etter planen, kommer du ikke til å se noen ting når jeg er ferdig! =)

 

Ser mye bedre ut en det råloftet du har hatt siste tiden ja bIsk0p. Skjønner ikke hva du skulle der oppe :p måtte en ekte norsk vinter til før du emigrerte ned i varmere lokaler . Fikk du ikke mye kløe av all den isolasjonen der oppe ?

Lenke til kommentar
Begynner å komme igang med "bula" mi nå, mangler bare en 24" og litt oppkobling så er jeg klar :D

 

Kan komme med bilder tatt med noe annet enn mobil når jeg er ferdig oppkoblet. Burde hadd noe med sikkelig vidvinkel siden rommet er på 3-4 m^2 :p

 

post-69923-1265412222_thumb.jpg

 

Hvor kjøpte du det bordet der?

Lenke til kommentar
Oh the wires!! It hurts!

 

I know, skal tas i morgen. Ville bare få opp skjermene i dag :D Etter planen, kommer du ikke til å se noen ting når jeg er ferdig! =)

 

Ser mye bedre ut en det råloftet du har hatt siste tiden ja bIsk0p. Skjønner ikke hva du skulle der oppe :p måtte en ekte norsk vinter til før du emigrerte ned i varmere lokaler . Fikk du ikke mye kløe av all den isolasjonen der oppe ?

 

Heh, en liten forbedring ble det ja. Men jeg ga litt f*** når jeg satt der oppe. Trengte ikke å så noe særlig fint ut i og med at det bare var jeg som satt og så det. Det var pga loftet ble så påvirket av været jeg kom meg ned. Det var 30+ i sommer og ned mot -10 grader nå.. Og nei, slet ikke med kløe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...