Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var T65 i hus :) Tok noen kjappe bilder. Linsen var litt dritten, men det får dere bare leve med :)

 

Ser bra ut det der. :)

 

Nye eller brukte? Dersom sistnevnte kan du jo kanskje si noe om lydkvaliteten iom. at de kanskje er innspilt skikkelig. :)

 

Så derfor, lydkvalitet? :wee:

 

Da kan jeg gi deg tilbakemelding på lydkvalitet. T65 skuffet ikke! De går overraskende dypt samtidig som de klarer å gjengi "stram" bass. Dette gir et bra lydbilde, syns jeg. Jeg har bare prøvd de på rock foreløbig, Avenged Sevenfold, men jeg skal nok klare å grave frem musikk fra andre sjangre også.

Lyden blir litt trukket ned av en ulyd jeg har i forsterkeren, en slags knitring, men ellers er det knall. Strålende fornøyd og syns at dette er et steg opp fra CV lydmessig, samtidig som de ser bedre ut og tar betydelig mindre plass :)

Lenke til kommentar

Høres flott ut. :)

 

Fint at du lyktes med høyttalerkjøpet ditt! :)

 

Drømmer selv om skikkelig lyd også. Klipsch jeg har lyst på da. :)

 

RF-63 som fronter og RF-62 som bakhøyttalere. RF-62 som bakhøyttalere fordi jeg tenkte jeg skulle bruke dem som fronter til jeg fikk råd til RF-63. :)

 

Bare en drøm selvsagt. Får muligens råd til neste sommer dersom jeg jobber nok. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Ja vi har en rimelig stor kjeller vi også men den er brukt til treningsrom. Utrolig dårlig lyd der nede, skikkelig ekko, så hvis vi skulle hatt filmrom så må det nok opp noe lyddemping og slikt. Det at det bare er jeg som er glad i litt god-lyd, mens resten av familien lever på ferdigløsninger fra elkjøp i hardplast.

Lenke til kommentar
Ja vi har en rimelig stor kjeller vi også men den er brukt til treningsrom. Utrolig dårlig lyd der nede, skikkelig ekko, så hvis vi skulle hatt filmrom så må det nok opp noe lyddemping og slikt. Det at det bare er jeg som er glad i litt god-lyd, mens resten av familien lever på ferdigløsninger fra elkjøp i hardplast.

 

Det er det som er så fordelaktig med at man kan begynne helt fra starten av. Kan bygge opp med akkustikkplater som demper eventuelle ekkoer man skulle oppleve, noe som slettest ikke er uvanlig i en kjeller. :)

 

Du må nok bare flytte treningsutstyret. :p

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...