Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nerdebula til Scotty er kjempefin :blush:

Er ikke verdens største fan av oransj (for det er oransje veggene er? I hvertfall så ser de uransje ut, litt gul-oransj kanskje), men det passer egentlig veldig godt på det rommet. Det blir så varmt og innbydende;) Gleder meg til bildene kommer! Get your ass til nærmeste butikk som selger batterier (first price batterier på kiwi er billig og bra, selv om jeg har hørt at de kan skape litt trøbbel i et digitalkamera...dunno why) og få tatt de bildene :thumbup:

 

Vi vil ha bilder! :fun:

Lenke til kommentar
Jeg ville nok og satt bd spilleren under Onkyo'en. Ikke bare på grunn av varmen, men og for å minimere vibrasjonene som bd spilleren lager. En hver optisk spiller har godt av litt tyngde oppå. Vet om folk som har lagt skiferstein på toppen for å eliminere vibrasjoner. Noe jeg selv mener er litt drøyt...

Nå skal det sies at platene på en BD-spiller spinner ganske sakte i frohold til DVD og CD. Så det er minimalt med vibrasjoner. Anyways.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Etterspurte bilder :roll: Er forøvrig ikke helt fornøyd med disse bildene. Liker ikke gulfargen

som fremstår, og det er fordi belysningen er såpass svak i rommet. Kameraet tiltrekker seg

lyset fra veggene, som er oransje, og da gjør det om til gulfarge. Tenkt å skaffe noen spots i

taket rundt tven og sofaen, får se når det evt skulle bli noe av..

 

rommet-1.jpg

 

rommet-2.jpg

 

rommet-3.jpg

 

rommet-4.jpg

 

rommet-5.jpg

 

rommet-6.jpg

 

rommet-7.jpg

 

rommet-8.jpg

 

rommet-9.jpg

 

rommet-10.jpg

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer! ;)

 

Heftig, eget ''rom'' for senga, er du rik?

Nei, er langt i fra rik. Jeg bor hos foreldrene mine, og er 17/18.

 

Var det Dali suite du hadde kjøpt? Anyway Nice bule :)

Er Dali Suite ja. :)

 

Lukker du igjen speilet når du sover?

Niks, har slik som på bildet ovenfor.

 

Skikkelig lekkert det rommet der ja. Misunner både plassen, ryddigheten, sengerommet ditt og ikke minst alt det flotte utstyret. Denon forsterkeren driver høyttalerne bra?

Alt i alt et utrolig flott rom!

Den driver høytalerne veldig bra! Kjøpte forsterkeren og høytalerne gjennom brodern, da han gikk til innkjøp av B&W, Cambridge etc, og han var veldig fornøyd med både forsterkeren og høytalerne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...