Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
B&W er vel å ta i.. er nå bare en Speakercraft AIM LCR1

Sorry, nok en gang en AVforum/HW.no-kombinasjon som står for skylden. ;)

Skrevet

Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut.

2x i front, 2x bak, 1x senter

Subwoofer

Passe prisklasse, matcher TVen min, nok lydtrykk til rommene jeg kommer til å fylle med lyd de neste par årene. Jeg har lite sansen for greia med store CVer, eller store monstre generelt. Synes store, visuelt dominerende fronthøyttalere er særdeles uestetisk.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg tror du kommer til å bli generelt sett overrasket over hvor mye "trøkk" det faktisk er i den subwooferen. Fikk selv den følelsen da jeg hørte en lignende subwoofer.

Skrevet
Jeg tror du kommer til å bli generelt sett overrasket over hvor mye "trøkk" det faktisk er i den subwooferen. Fikk selv den følelsen da jeg hørte en lignende subwoofer.

Det plasserer jeg i klassen "positive og hyggelige overraskelser". ;)

Skrevet
Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut.

Huff, var det ikke så bra som forventet? :green:

Og her syntes folk det var rart jeg ble skeptisk når du skulle ha tv og anlegg til bare 9000,- Og nå ender du tilslutt opp med å kjøpe en høyttalerpakke som bare den sprenger det gamle budsjettet alene.

Nei man får ikke god lyd i plastanleggene til 2495,-. Sånn er det bare.

Skrevet

Huff, var det ikke så bra som forventet? :green:

Og her syntes folk det var rart jeg ble skeptisk når du skulle ha tv og anlegg til bare 9000,- Og nå ender du tilslutt opp med å kjøpe en høyttalerpakke som bare den sprenger det gamle budsjettet alene.

Nei man får ikke god lyd i plastanleggene til 2495,-. Sånn er det bare.

Samsung-anlegget presterte ca like bra som jeg forventet. Men det var ikke så veldig bra, fordet. Det som er mest irriterende er at DVD-spilleren (som da også inneholder receiveren) er helt på trynet dårlig. Den klarer ikke å spille av DVDer på en særlig god måte en gang.

Så når jeg fikk tilbud om å kjøpe en brukt hjemmekinoreceiver for 2000kr, med nypris 11 000,- (veldig komplisert navn) slo jeg til. Så da blir det også nye høyttalere. Det mest irriterende er at selv om jeg kjøper disse B&W-høyttalerne, kommer nok du (om jeg kjenner deg rett) og en del andre til å si at jeg fortsatt har elendig lyd.

Skrevet (endret)

Her er mi nerdebule, fikk projektor for to dager siden. :D

Har en iMac og men er "utenfor" nerdebula.

Tok bildene med iPhone så er ikke akkurat topp kvalitet.

post-120326-1203722745_thumb.jpg

post-120326-1203722753_thumb.jpg

Endret av Groening
Skrevet
Skjelver du litt på hånda eller? :p Er det en Samsung Syncmaster 226BW jeg ser?

Dårlig kamera. Dårlig lys, nattmodus +++

Du ser Samsung Syncmaster 226CW

Skrevet
Skjelver du litt på hånda eller? :p Er det en Samsung Syncmaster 226BW jeg ser?

Dårlig kamera. Dårlig lys, nattmodus +++

Du ser Samsung Syncmaster 226CW

Aha, ja da var jeg ikke så langt unna da, visste jeg så noe jeg likte hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...