Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke logget meg på ordrestatussidene, den sier at kundenummeret skal innholde landskode.

Noen andre?

 

Ja, systemet bruker normalt noen dager før du kan logge deg på ordrestatussiden. Jeg bestilte nettopp skjerm derfra, og samme skjedde med den de 2-3 første dagene etter bestilling. Etterhvert kan du logge inn med NO foran kundenummeret for å sjekke status.

 

Fra dell.no:

 

NB: Det kan ta opp til 72 timer før opplysningene er oppdatert på nettet. Derfor skal du ikke uroe deg hvis du innenfor denne perioden ikke finner det du leter etter, bare vent 48-72 timer og forsøk igjen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Endeleg var det min tur å seie dette her: Bestilte skjermen min akkurat no, ser fram til å bruke den!

 

Ah, det var godt å få det ut. Halde seg vekke frå å sjekke nettbanken ei stund, og så blir alt bra. Hehe.

Lenke til kommentar

Ahhh, frustrert, Dell har verdens dårligste ordreoppføglings system..

 

Tar evigheter å få opp informasjon om ordren min på internett, og når jeg sjekker opp med kundeservice så vet de ingenting mer.

 

<Telle til ti - og vente og håpe på det beste>

 

Fikk inntrykk av at det ordner seg, men fyttirakkern for noen sløvinger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Kvifor må det gå så lang tid før vi kan pakkespore... Eg er barnsleg utolmodig akkurat no, men det er snakk om å bytte ut ein 19" samtron crt skjerm med ein dell 20" 2005FPW altså...

 

sukk... vente vente...

Lenke til kommentar

Skjermen min kom i går, det må jeg si var intet mindre enn imponerende, med tanke på at jeg bestilte den 26.Januar. Var forberett å måtte vente lenge, for har hørt så mye skrekkhistorier om Dell's levering.

 

Men det pakkesporingsopplegget funket aldri.

Endret av Kyrandian
Lenke til kommentar
Skjermen min kom i går, det må jeg si var intet mindre enn imponerende, med tanke på at jeg bestilte den 26.Januar. Var forberett å måtte vente lenge, for har hørt så mye skrekkhistorier om Dell's levering.

 

Men det pakkesporingsopplegget funket aldri.

 

 

Jeg bestilte 25/1, men har ikke fått den enda. Betalte dog ikke før 26/1.

 

Ordrestatus: Beregnet leveringsdag: 31.01.2005

Stemmer det er jeg meget fornøyd.... tross allt betaler jeg vel også litt mindre en de fleste andre her ;)

 

Hvor mange her har nå bestilt Dell 2005FPW (gi fedback for Edit!)

 

1. Tunkguru (meg)

2. Mercer (2 stk)

3. bmwkurt

4. bjoernf

5. hwl

6. Kyrandian

7. deezee

 

Ganske imponerende at det er så mange synes jeg.

 

Ikke nøl nå! Join the Widescreen revolution... even your parents have (i hope)

:w00t:

 

Kh

Endret av tunkguru
Lenke til kommentar

Syntes det var viktig å legge til at jeg har bestilt 2 stk.! :)

 

Kjekt å ha 2 stk ved siden av hverandre.. Seriøst, så skal vel bror min ha den ene.. <snufs>

 

Fikk i det minste 2 brev nå med bekreftelse på bestillingen, fikk litt rabatt for kjøp av 2 stk oxo.. <jippi> Fortsatt utrolig frustrert over en elendige online trackinga..

Jeg bestilte den 25.1, så jeg er litt skuffa over at folk får den før meg som bestilte dagen etter. Men jeg bor vel litt i utkanten, så kanskje det er problemet. Får den vel på mandag forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Gunder1: Jeg gikk for en vanlig 4:3

widescreenen er vel ikke høyere en en vanlig 17 tommer, bare endel bredere!

 

Ganske mye høyere.. Om den står på høykant hehe Trodde den var mer lik en 19 tommer i høyde. Er jo som regel 1024 pixel høy de og.

 

... i nomal posisjon skiller ikke mer en 26 pixler eller no (17" er vel normalt 1024 pixel høy, Dell 2005fpw 20" widescreen er 1050 om jeg ikke husker feil)

 

MEN tar man hensyn til anatomi og menneskest synsfelt så har man faktisk øynene ved siden av hverandre og ser vel derfor bredere en man ser høyt.

 

 

Kh

 

edit; mætt

Endret av tunkguru
Lenke til kommentar
Skjermen min kom i går, det må jeg si var intet mindre enn imponerende, med tanke på at jeg bestilte den 26.Januar. Var forberett å måtte vente lenge, for har hørt så mye skrekkhistorier om Dell's levering.

 

Men det pakkesporingsopplegget funket aldri.

 

 

Jeg bestilte 25/1, men har ikke fått den enda. Betalte dog ikke før 26/1.

 

Ordrestatus: Beregnet leveringsdag: 31.01.2005

Stemmer det er jeg meget fornøyd.... tross allt betaler jeg vel også litt mindre en de fleste andre her ;)

 

Hvor mange her har nå bestilt Dell 2005FPW (gi fedback for Edit!)

 

1. Cornel

2. Tunkguru (meg)

3. Mercer (2 stk)

4. bmwkurt

5. bjoernf

6. hwl

7. Kyrandian

8. deezee

 

Ganske imponerende at det er så mange synes jeg.

 

Ikke nøl nå! Join the Widescreen revolution... even your parents have (i hope)

:w00t:

 

Kh

Bestilte 4:3 versjonen eg da.

 

Blei levert etter 6 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...