zero_time Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Du er nok ikkje den einaste som har gått lei av det.. Det samme har skjedd med meg.. Blei så utrolig lei av beta, beta og atter beta, og venting, venting og venting.. Eg har igrunn mista all intresse no, og har så og si gitt opp WoW fullstendig..
Zlash Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har stoppet å spille beta nå og venter kun på retail.
Whalecore Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hører at nesten alle blir leie av beta, jeg har ikke pre-order kit men phase 2 starter snart, så da lurer jeg meg nok inn. Jeg spiller beta fordi jeg ikke er 100% sikker på hva jeg skal velge, Tauren Druid, eller Shaman? Jeg tror det blir Shaman, men skal prøve Druid i beta sånn at jeg klarer å bestemme meg.
-=Toasted=- Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 jeg begynner og lure... Blizzard NEKTER og fortelle oss om det blir wipe eller ikke.. Det er jo egentlig greit nok, siden folk kansje ikke gidder og spille mer hvis de veit at det blir borte. MEN etter Korean final beta var det ikke wipe. Kansje vi får beholde charactersa våre? Hadde iallefall vært digg! (og ja jeg veit at det er 97% sjanse for at det blir wipe, og at alle vil ha reine servere til retail.)
Ravn Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 jeg begynner og lure... Blizzard NEKTER og fortelle oss om det blir wipe eller ikke.. Det er jo egentlig greit nok, siden folk kansje ikke gidder og spille mer hvis de veit at det blir borte. MEN etter Korean final beta var det ikke wipe. Kansje vi får beholde charactersa våre? Hadde iallefall vært digg! (og ja jeg veit at det er 97% sjanse for at det blir wipe, og at alle vil ha reine servere til retail.) Det er jo litt teit hvis det ikke blir WIPE. Universet myldrer over av lvl1 n00bs og mange høylvl BETA testere... Nei det bør Wipes (synd å si det...)
JoeDohn Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Wipe er nødvendig, men likefullt: en wipe vil gjøre det til et HELVETE å gjøre newbie-island quests de første timene (kanskje dagene), mtp quester som krever drops o.l. Grøss. =)
Zindre- Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Wipe er nødvendig, men likefullt: en wipe vil gjøre det til et HELVETE å gjøre newbie-island quests de første timene (kanskje dagene), mtp quester som krever drops o.l. Grøss. =) Huff ja, husker NE begynnelsen i FB, og det var om morgenen! Jeg brukte 3 timer i den spider hula, for det var så utrolig mange som skulle ha det samme...
JoeDohn Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Wipe er nødvendig, men likefullt: en wipe vil gjøre det til et HELVETE å gjøre newbie-island quests de første timene (kanskje dagene), mtp quester som krever drops o.l. Grøss. =) Huff ja, husker NE begynnelsen i FB, og det var om morgenen! Jeg brukte 3 timer i den spider hula, for det var så utrolig mange som skulle ha det samme... Heh. Prøv deg som dverg eller gnome. De starter på samme sted og har samme questene. Er et sant helvete i starten. Et tips til alle som har vettet med seg; prøv å danne grupper på newbie island. Det er så lite XP på mobsa der at det er ikke mye dere går glipp av. Og så slipper man at 50 (!) mann står og venter på samme moben. (Som Grik'Nir the Cold i Dun Morogh newbie island.) Ja, det var minst 50 mann.
Sprayer Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Men grøss, jeg håper for all del at det ikke blir wipe. Digger min level 33 Hunter, og gleder meg til mount...Tenk å bli slettet etter så mye spilling!!!!
Aiven Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Er hvertfall ikke lei! Skaff dere en trivelig guild med likesinnede, så skal jeg love at dere blir hekta igjen. Ikke nødvendigvis noe råd, bare fakta, på godt og vondt
WarpX Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Men grøss, jeg håper for all del at det ikke blir wipe. Digger min level 33 Hunter, og gleder meg til mount...Tenk å bli slettet etter så mye spilling!!!! Gjett hvorfor jeg ikke orker å spille nå? Om man levler seg opp såpass mye at man blir gal av angst bare man ser ordet "wipe", så er det bare ens egen skyld Get the REAL deal, get RETAIL (when available)!
Aiven Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg bare ser på det som erfaring *prøver hvertfall*
Sheel Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Fikk ikke gjort noe på ca. en time igår pga. jeg manglet endel urter til en quest, ble sinnsykt frustrert og logget av. Men litt senere på kvelden gikk jeg og en venn av meg i en gruppe for å ta VanCleef questen (Deadmines Instance, WoW's "letteste" instance), og det ga meg lysten på WoW tilbake.. Helt utrolig hvordan det humper opp og ned. Var kjempe morro å ta Vancleef, to tanks i partiet stod å slo på han, jeg tok frost nova og polymorph på vaktene hans, og den femte personen i partiet healet. Funket utrolig bra og var kjempe morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå