siemensboy Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hei! Jeg er litt fan av Far cry Men jeg lurer på om det kommer et nytt Far cry spill ? Mvh Siemensboy.
Zyko Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Hei! Jeg er litt fan av Far cry Men jeg lurer på om det kommer et nytt Far cry spill ? Mvh Siemensboy. Jaudå, d kommer et nytt Far Cry spill... Men d kommer bare til Xbox, så merk deg d
Campari Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Håper det egentlig ikke kommer et nytt Far Cry spill. Bevares, det var nærmest fantastisk, men jeg klarer ikke å se for meg utviklerne viderføre den totalt idiotiske historien og samtidig lage en hel del nye brett uten at det blir ensformig..
ttt Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 eg er fan av å søke før du spør dette har vert oppe fleire gonger før. utviklarane har sagt at det ikkje kjem eit nytt far cry spel (til pc). det vert laga eit far cry spel til konsoll (x-box/ps2), men det vert ikkje laga av crytek, vert laga av ubisoft montreal.
siemensboy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 Den er grei takker for all hjelp! Synd at det kommer 1 nytt spill på X-box har bare ps2 og noen pcer.
Zeph Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Eit nytt spel frå samme produsent med ny historie hadde ikkje vært meg imot, men Xbox-only? FPS er jo laga for PC.
ttt Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Den er grei takker for all hjelp! Synd at det kommer 1 nytt spill på X-box har bare ps2 og noen pcer. det vert laga eit far cry spel til konsoll (x-box/ps2) zeph: instincts (konsoll versjonen av far cry) vil ha nesten den same historia som det orginale far cry. den største forskjellen er at det vil kome nokre nye ting (nye kjøretøy, feller, interaktive mellomsekvenser)
sixx Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Håper det egentlig ikke kommer et nytt Far Cry spill. Bevares, det var nærmest fantastisk, men jeg klarer ikke å se for meg utviklerne viderføre den totalt idiotiske historien og samtidig lage en hel del nye brett uten at det blir ensformig.. Enig med deg. Da burde de hvertfall ha fjernet de umulige monstera. De ødelegegr jo hele opplevelsen Men Far Cry er et topp spill utenom de der da
gobyfly Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Dette er inside inforamsjon , så ikke si det til noen , ok ? FarCry 2 er under produksjon , og det kommer til PC. Ikke bare xbox som en person her påstår.
ttt Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Dette er inside inforamsjon , så ikke si det til noen , ok ?FarCry 2 er under produksjon , og det kommer til PC. Ikke bare xbox som en person her påstår. trur nok at du tenker på Far Cry Instincts.
gobyfly Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Dette er inside inforamsjon , så ikke si det til noen , ok ?FarCry 2 er under produksjon , og det kommer til PC. Ikke bare xbox som en person her påstår. trur nok at du tenker på Far Cry Instincts. Du kan tro at jeg tror hva du vill , men jeg vet hva jeg snakker om
Hr. Jenssen Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Ja, det kommer et nytt FarCry-basert spill, men ikke et slags "FarCry 2". CryTek skal basere sitt neste spill på CryEngine (FarCry's grafikk-motor), men det neste spillet vil ha en helt ny historie, oppusset grafikk, samt mye mer. (har ikke peiling på hvor jeg har fått høre dette, men det er fra et interview med CryTek selv)
gobyfly Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg kan røpe litt... Helten har lyst hår , og introen til spillet minner skummelt mye på Farcry sin intro. Sydhaves øyer...Skummlinger....Båt går i luften , du kjenner til det om du har spilt farcry.
ttt Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg kan røpe litt... Helten har lyst hår , og introen til spillet minner skummelt mye på Farcry sin intro. Sydhaves øyer...Skummlinger....Båt går i luften , du kjenner til det om du har spilt farcry. eller kanskje ikkje. du har nok tatt feil. http://www.ati.com/gitg/promotions/crytek/index.html
gobyfly Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) ttt , jeg kan godt gjenta , du må tro hva du vill. Jeg kan røpe en liten ting til. Helten heter "chuck" isteden for Jack. Endret 30. januar 2005 av gobyfly
Blue--Sky Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 ttt , jeg kan godt gjenta , du må tro hva du vill. Jeg kan røpe en liten ting til. Helten heter "chuck" isteden for Jack. He He, av en eller annen grunn klarer jeg ikke ta deg seriøst
ttt Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 ttt , jeg kan godt gjenta , du må tro hva du vill. Jeg kan røpe en liten ting til. Helten heter "chuck" isteden for Jack. såg du linken i innlegget mitt? var det noko kjent med filmen du fant der?
Jaffe Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Innleggene hans beviser bare at enkelte her på forumet lider av en ekstrem trang til oppmerksomhet...
Deadringer Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 såg du linken i innlegget mitt? var det noko kjent med filmen du fant der? hvilke link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå