ettern Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Når jeg bruker nedlastningsprogrammet RevConnect (DC Client) har jeg hatt en irriterende feil ang. at internetten skrur seg av. Internetten fungerer helt toppers ellers, men når jeg har vært på programmet (Revconnect) en stund så skrur plutselig internetten seg av, av og til. Dette er utrolig irriterende. Internetten kommer tilbake, men da må jeg koble ut modemet i noen minutter først. Har ringt Telenor, og de sier at det ikke er noe galt med linjen, så jeg lurer på om det er noe med innstillingene på routeren eller i Revconnect som jeg må kikke nærmere på.... Har en 3com router, som jeg nettoppp har oppgradert softwaren på. Noen som kan guide/hjelpe meg gjennom dette irritende problemet. Vil takke for alle tilbakemeldinger. Mvh Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå