Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

har du hatt en spesiell episode med læreren din?


Anbefalte innlegg

[...] Læreren min kom å tok meg i handa og så GRATULERER!! og jeg tenkte at jeg hadde fått 5 eller 6, men jeg fikk en 3'er [...]

Noe av det samme skjedde meg. Lærerinnen min stod foran hele klassen og skrøyt stilen min opp i skyene. Kalte den en stor intelektuell bragd. Jeg fikk forøvrig karakteren 3 på den. :hrm:

:no: Lærere... Skjønner ikke å verdsette ekte kunst...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en lærer i Livssyn (var fritatt fra kristendom på reint trass) som ikke var helt god i huet. Hu påsto å ha blitt kidnappa av en ufo... Og en gang fortalte hu om katta si. Den katta hadde visstnok detti ned fra verandaen henne i tolvte etasje. Og når den kom opp igjen så snakket den engelsk(!).

Hu brukte forøvrig en enorm mengde pudder. På slutten av dagen så du at den slo sprekker når hun snakket. Det viste seg forresten at mora mi hadde hatt hu i norsk på barneskolen...

Lenke til kommentar
Jeg hadde en lærer i Livssyn (var fritatt fra kristendom på reint trass) som ikke var helt god i huet. Hu påsto å ha blitt kidnappa av en ufo... Og en gang fortalte hu om katta si. Den katta hadde visstnok detti ned fra verandaen henne i tolvte etasje. Og når den kom opp igjen så snakket den engelsk(!).

Hu brukte forøvrig en enorm mengde pudder. På slutten av dagen så du at den slo sprekker når hun snakket. Det viste seg forresten at mora mi hadde hatt hu i norsk på barneskolen...

Du store! Hun hadde det vært arti å ha! :!:

Lenke til kommentar

jo kan vell fortelle noe av det milde som har skjedd, vi har vell laga en rekord på mest lærere igjenom barneskolen til ungdommsskolen. mer enn 15 lærere iværtfall..

 

ja var på klasse tur en gang, vi hoppa litt trampoline så kom purken. Ja vi fant ut at det var smartest å springe, så vi sprang. En i klassen ble huka inn av politiet de var ikke så hyggelig. siden noen hadde ringt å sakt at vi har trua noen med kniv :s Lærerens ansikt var ikke særlig hyggelig da

 

og i en H&K time så ble en god kompis sur på klassens mindre populære og fant ut at det var rimeligst å hive grøt på han. Da kom megleren vi hadde i 6klasse, han var ikke sælig glad så han skjelte ut megleren som viste seg at vi fikk senere i 8ende..

 

og fra 1 til 5 klasse hadde vi en lærer som faktisk lygd mye til oss:P

 

og i 7ende fikk vi en halvt pedo lærer, vi fikk han til å slutte. Trur han ble flau når han mått i møte med rektor og foreldre ^^

 

og vi hadde en lærer som var anti-vold som brukte å formidle det budskapet med å true andre folk med vold.

 

vi hadd en viker i noen uker som lot oss få gå en halvtime før vi slutta pga. han skulle spille sånn morpg spiller eller hva det heter

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

Som avslutning på barneskolen hadde vi som tradisjon å spille fotaball mot lærerene :w00t:

Jeg var en av de heldige av elevene som fikk spille :!:

Da jeg skulle byttes inn løp jeg ut på banen uten å se meg for og løp rett inn i sløydlæreren så han falt over meg

Det var ikke godt

Dessuten takla vaktmesteren meg ganske hardt senere i kampen

 

Dessuten fant jeg en fjernkontroll i et skap en gang som jeg kødda med i timen. Vi hørte da på en cd med engelsk på som hakka hele tida og spilleren slo seg mystisk av..

Gjett hvem :innocent:

Lenke til kommentar

Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse :p :!:

Lenke til kommentar

En veldig pinlig episode på skoleavslutningen i 9. klasse:

 

 

Jeg hadde kjøpt meg ny fin dress til skoleavslutningen. Lommene ble godt brukt med en gang, siden jeg alltid gikk med henda i lommene når jeg var mindre. Dette skulle vise seg å bli et lite problem etterhvert.

Etter mange minutters kjedelig tale om våre år på skolen, og vår flotte lysende fremtid var tiden inne for å motta de avsluttende karakterene. Jeg satt på stolen min, fortsatt med henda i lommene. Jeg var god og svett nede i lommene.

De ropte oss opp en etter en... Jeg dro opp den ene hånda for å se på klokka... Hånda jeg trakk opp av lomma var helt svart. Mine varme og svette hender hadde skapt et herlig kliss i lommene pga av den svarte fargen som var brukt. Jeg trakk den andre hånda forsiktig opp og den var like svart, om ikke ennå verre. Og det var DEN hånda jeg skulle takke med...

Navnet mitt ble ropt opp uten at jeg reagerte, jeg var nemlig for opptatt med å slite vekk svartfargen ved å gni hendene raskt mot hverandre. Dette igjen resulterte kun med at jeg ble enda varmere og mer fuktig. Navnet mitt ble ropt opp igjen, samtidig med at jeg fikk et dunk i sida av en kompis.

Jeg spratt opp... Og husker ikke mer før jeg var tilbake på stolen ved bordet. Jeg hørte høy latter, jeg følte varmen slå i ansiktet. Jeg tviholdt på papirene jeg hadde fått. En stund fikk jeg navnet "Hurbul", etter den "flerkulturelle" (for ikke å støte noen) mannen som hadde ei "innbygger av pakistan"-sjappe ikke langt unna der jeg bodde.

 

Jeg kan ennå se konturene etter en svart hånd på baksiden av karakterarket....

Lenke til kommentar
Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse :p :!:

er det bare meg eller så har mamma fortallt samma historie?

Lenke til kommentar

Hadde ei musikk lærer som ga 2-3 i karakterboka til folk som hadde fått 5-6 på den eneste og mest avgjørende prøva vi hadde, og de som fikk 3 på prøva fikk 5 i boka...

 

Og et helt år hadde parrallel klassa mi en lærer som ga dem bare 5`ere i karakterboka, men så ble han sparket pga. han tok ei jente i klassa på rumpa, også fikk de en "normal" lærer...og når de fikk boka til jul, ble det et sjokk for alle fordi snittet lå egentlig på 3-4 enn 5.

Lenke til kommentar
Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse  :p  :!:

er det bare meg eller så har mamma fortallt samma historie?

det skjer nok mange steder.... Jeg har vært med på noe lignende... Vi var sikkert 11-12 stykker som bar en bil ned på løpebanen på stadion ved skolen. I tillegg prøvde vi å selge bilen ved å sette inn en annonse i avisa...

Lenke til kommentar
Heh, vet ikke helt om det er sant. Men faren min gikk på samme ungdomsskole som meg og han fortalte at den gangen så var det en lærer som hadde en slik liten bil, så da var det en hel gjeng gutter som hadde bært den bilen inn i gangen på skolen. Kan tenke meg at den læreren fikk seg en overaskelse  :p  :!:

er det bare meg eller så har mamma fortallt samma historie?

Hvor er det fra da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...