Gå til innhold

EA vil ta over verden?


Anbefalte innlegg

Hurra for EA. Det er bra at et stort firma tar over styringen av markedet og sørger for at spillene som blir utgitt er høykvalitet og ikke halvferdige oppfølgere.

 

Den dagen EA lager mer høykvalitets spill, enn søppel de har pumpet om fra et sted som for meg er og (forhåpentligvis) forblir uvist så send meg en pm da. :p

 

Hvis EA tar over hele spillmarkedet så vil jeg personlig slutte og spille spill tror jeg. (Battlefield var bra though. )

 

En liten edit var på sin plass her ja.. skumleste litt jeg, beklager. Ironi er en fin ting. :p

Endret av PeserN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke når sims 1+addons/Sims 2 er de mest solgte spillene i verden. Hvem tror du tjener pengene? De har tross alt slukt Westwood og mange andre som ga ut kvalitetsspill.

 

savner tiden når jeg likte electronic arts med sine fine "trekant, firkant, sirkel" logo på megadriven min =P

Off topic :

Sier ikke det egentlig mer om verden enn det gjør om spillene? :p

Syns du sims er et bra spill? Syns det er mye gøyere irl jeg, men da er det meg.. Som sitter på rommet mitt og styrer foreldrene mine mens jeg sitter og spiller pc :p

Er akkurat som med pop... Du har skikkelig musikk og hehe

*edit*

og btw, shinobi var det beste megadrive spillet :dribble:

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Hurra for EA. Det er bra at et stort firma tar over styringen av markedet og sørger for at spillene som blir utgitt er høykvalitet og ikke halvferdige oppfølgere.

 

Og realitykonseptet høres også flott ut. Begynner å bli litt lei av de spillene hvor du selv må gjøre noe og som krever intelligens og ferdigheter.

Nå er det jo akkurat dette EA gjer. Spyr ut spel som varer i 2 dager og går i gløymeboka, både av EA og folket.

 

Det er slettes ikkje EA som lager høykvalitetsspel. Blizzard gjer, Valve gjer osv..

Husk å få med deg dette ordet på veien: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...ka&ordbok=begge ;-)

Lenke til kommentar
Ikke når sims 1+addons/Sims 2 er de mest solgte spillene i verden. Hvem tror du tjener pengene? De har tross alt slukt Westwood og mange andre som ga ut kvalitetsspill.

 

savner tiden når jeg likte electronic arts med sine fine "trekant, firkant, sirkel" logo på megadriven min =P

Off topic :

Sier ikke det egentlig mer om verden enn det gjør om spillene? :p

Syns du sims er et bra spill? Syns det er mye gøyere irl jeg, men da er det meg.. Som sitter på rommet mitt og styrer foreldrene mine mens jeg sitter og spiller pc :p

Er akkurat som med pop... Du har skikkelig musikk og hehe

*edit*

og btw, shinobi var det beste megadrive spillet :dribble:

joda, det sier dessverre for mye om verden og hvor "pop" hele gamerkulturen holder på å bli. De "ekte" gamerene kjøper færre spill ettersom de piratkopierer det aller meste og salgstallene blir regjert av "småjentene(og guttene)" som ber foreldrene kjøpe sims til dem eller så vil de grine hele dagen.

 

Jeg syntes Sims var artig.. Før expansion pack faenskapet, men ikke bra nok til å bli verdens mest populære/solgte spill. Det er bare fordi det er enkelt og annerledes nok til at massene kan ta det til seg.

 

Uff... Jeg bare håper for det beste når det gjelder gamer-kulturen.

 

Shinobi er konge på ps2 =P

 

Apropos. Shinobi, Rez, Ikaruga, uplink, street hacker og slike spill er spill som jeg elsker, men som EA aldri ville ha utgitt grunnet dårlige forventede salgstall fordi de er harde eller annerledes. Monopol vil være en farlig ting... uff...

 

Og det er morsomt å se at ironi er enda ikke blitt noe som alle skjønner på forum. Men misforstå meg rett, jeg mener ikke å fornærme de som gjorde feil, har tatt feil på ironi selv. ;]

Lenke til kommentar

Når det gjelder ironi, så vil jeg bare bekrefte det andre har nevnt såvidt - det er ikke alltid så lett å vite når et inlegg er ironisk eller ikke, spesielt ikke hvis det ikke blir brukt smileys. Et par ting kan hjelpe på dette:

 

1. Bruk smileys, bruk nok til at folk skjønner det ;)

 

2. Skriv inlegget ditt på en helt syk måte, f. eks:

WTF!!??!?!11 EA RULEZ!!!!!!!111

Dette strider dog imot retningslinjene §§ 2 (saklig argumentasjon) og 3 (overdrevet bruk av utropstegn, dårlig språk), så bare glem denne :p

 

3. Innfør en ny tag:

 

[iRONY]

EA ruler gaten!

[/iRONY]

 

Da kan det rett og slett ikke bli noen tvil ;)

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...