Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skrev en mail til komplett angående en ødelagt mp3-spiller som var ca 1 måned gammel. Mailen lyder så her;

 

 

"Hei,

 

 

jeg bare lurte på om det var hvilken garanti man hadde på slike mp3-spillere, slik som denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303212&cks=PRL

For kjæresten min kjøpte en slik av dere for en måned sia, og igår var hun så uheldig må miste den i bakken fra ca 50 cm over bakkenivå, og da gikk den i 2 biter. Og det er jo litt surt :( Selv hadde hun ikke tro på noen garanti/reperasjon/bytte, men jeg tenkte jeg skulle skrive inn en mail til dere uansett. Selv er jeg kunde hos dere og handler for flere tusen hvert år og det kommer jeg til å fortsette med uansett om jeg får positiv eller negativ respons. Bare dere tar dere 2 minutter til å se på saken så. Vel takk på fohånd =)"

 

 

Fort skrevet mail mens jeg var på jobb... Og dettan skreiv jeg til dem for 5 dager sia, og har enda ikke fått noen respons fra dem..... Sier ikke at jeg skal få ny spiller til dem eller noe sånt, for det er jeg usikker på om jeg har rett på.. Angrett og greier er kompliserte saker =) Syns bare dem kan ta seg tid til å svare hvertfall...

Endret av Hetfield^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ah, det glemte jeg å nevne.. fikk sånn automatisk reply greier om saksnummer og greier.. =)

 

 

forventer heller ikke at jeg egentlig får noen ny mp3-spiller, vil bare ha et svar tilbake som f.eks; "hei! takk for at du bruker oss som din hardware forhandler.. men vi har dessverre ingen garanti for noe du har ødelagt selv.. ha en ellers fin dag" =)

Endret av Hetfield^^
Lenke til kommentar
ah, det glemte jeg å nevne.. fikk sånn automatisk reply greier om saksnummer og greier.. =)

 

 

forventer heller ikke at jeg egentlig får noen ny mp3-spiller, vil bare ha et svar tilbake som f.eks; "hei! takk for at du bruker oss som din hardware forhandler.. men vi har dessverre ingen garanti for noe du har ødelagt selv.. ha en ellers fin dag" =)

Har du spamfilter? Komplett sine mail kan slå ut på det som du har ett "utrent" filter.

 

AtW

Lenke til kommentar
ah, det glemte jeg å nevne.. fikk sånn automatisk reply greier om saksnummer og greier.. =)

 

 

forventer heller ikke at jeg egentlig får noen ny mp3-spiller, vil bare ha et svar tilbake som f.eks; "hei! takk for at du bruker oss som din hardware forhandler.. men vi har dessverre ingen garanti for noe du har ødelagt selv.. ha en ellers fin dag" =)

Har du spamfilter? Komplett sine mail kan slå ut på det som du har ett "utrent" filter.

 

AtW

Sendte fra min jobb mail (statoil) og ja, de har nok et kresent spam-filter, men har nå mottat mail fra komplett før, så jeg tror ikke problemet ligger der.

Lenke til kommentar
Hei

 

Mailen din skal nok være besvart ja. Send oss en PM med saksnummeret så sjekker vi for deg på et blunk.

 

:-)

Beklager alt styret, komplett sier selv at de har svart etter 4 timer, og jeg antar da at det er rett! =) Skal slutte å skrive mail med jobbmailen, der de tydeligvis allikavel har for strenge spam-filter.. Takk for hjelpa ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei

 

Mailen din skal nok være besvart ja. Send oss en PM med saksnummeret så sjekker vi for deg på et blunk.

 

:-)

Beklager alt styret, komplett sier selv at de har svart etter 4 timer, og jeg antar da at det er rett! =) Skal slutte å skrive mail med jobbmailen, der de tydeligvis allikavel har for strenge spam-filter.. Takk for hjelpa ! :thumbup:

Et spam filter har alltid en feilmaring, det må konstant trenes og baseres på mange kategorier for å sjekke en mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...