Gå til innhold

Vifte mod : Snus kjøler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan prøve å forklare uten noe bilde...

 

Det er rett og slett et PVC-rør med endestykker som kan skrus på som jeg har isolert. Bunnen er fast hele tiden, mens i topplokket har jeg et peltierelement med en kjøleribbe som går inn i røret. På den varme siden av elementet har jeg en kjøleribbe med vifte og litt kjølepasta. Peltieret er festet så det befinner seg midt i et firkantet hull i topplokket. Den ser litt ghetto ut, men gjør susen. Vidunderet drives av et gammelt PSU. Brukte det i militæret i frykt for å legge snus i felleskjøleskapet. Kjøler en stokk med snus til rundt 4 grader og står på 24/7...

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
øø.. tror den vifta blir fort slitt.. tror du burde ha den litt lenger unna snus boksen!

huh?

slik som jeg ser på bilde så ligger vifta helt intill snusboksen.. og da kommer ikke luften seg vekk igjen.. og vifta dreger tyngre og gir mindre luft!.. da slites vifta fortere!

Regner med dette er en teori du har kommet opp med ?

Lenke til kommentar
øø.. tror den vifta blir fort slitt.. tror du burde ha den litt lenger unna snus boksen!

huh?

slik som jeg ser på bilde så ligger vifta helt intill snusboksen.. og da kommer ikke luften seg vekk igjen.. og vifta dreger tyngre og gir mindre luft!.. da slites vifta fortere!

Regner med dette er en teori du har kommet opp med ?

Virker som han svarer på bildet i den første posten... den med snusen og vifta...hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...