Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At noen kan si at Tone sang best idag er meg et stort spm. Hu var den desidert dårligste på solo. En tam sang, kjedelig sang og en sang som ikke passet henne noe i det hele tatt. Ali var den beste idag.

 

Hva så om han har en pusete stemme? Han har en fløte stemme som mange liker å høre på. Jeg er en av dem. Det er en behagelig stemme. Og den er unik. Man kjenner stemmen igjen med engang. Gir han ut plate så kjøper jeg den med engang. Og jeg er gutt. Man må da vel ikke høre på den stemme bare fordi man er lei seg. Det er deilig musikk, men det vet vel kanskje ikke dere. For for folk flest her inne, så går det vel mest i rock og sånt, og da er jo en sånn stemme bare helt jævlig.

 

Ingen som har tenkt på at det er flere enn de kåte fjortissene som stemmer på Tone? Ingen som har tenkt at hun sikkert har halve Sogndal som stemmer, om ikke mer.

Lenke til kommentar
Jeg er en av de som synes han har en forferdelig stemme. Det høres (og ser) ut som at han holder på å kveles når han synger.

 

BTW: Jeg kan nesten få lik stemme som Ali. Bare å presse tonen ned i halsen/synge med halsen.

Helt enig. Jeg blir nesten kvalm av å høre på det jeg. Altså, ikke på grunn av Ali som person, ikke noe på den måten, men jeg kjenner jeg får brekninger når jeg hører ham, fordi det høres ut som han har en potet eller noe i halsen. Og det er i mine ører ikke noe noe behagelig å høre på.

I går gikk jeg unna tv-en når han sang faktisk... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg er en av de som synes han har en forferdelig stemme. Det høres (og ser) ut som at han holder på å kveles når han synger.

 

BTW: Jeg kan nesten få lik stemme som Ali. Bare å presse tonen ned i halsen/synge med halsen.

Helt enig. Jeg blir nesten kvalm av å høre på det jeg. Altså, ikke på grunn av Ali som person, ikke noe på den måten, men jeg kjenner jeg får brekninger når jeg hører ham, fordi det høres ut som han har en potet eller noe i halsen. Og det er i mine ører ikke noe noe behagelig å høre på.

I går gikk jeg unna tv-en når han sang faktisk... :roll:

Bra det er flere som spyr blod hver gang han synger.

 

Ble ganske så forundret over at de klagde så mye på Jorun etter duetten. Det hørtes klart og tydelig at hun måttte holde igjen enormt mye for at Ali ikke skule, høres dum ut i forhold.

 

Dommerne missforsår hans elendige stemme for spesiell, sannheten er at de han har sunget de siste gangene er helt likt, og så dårlig at han egentlig aldri ville ha kommet videre fra første runde med den stemmen. Men han låner vel ut rompa for å få bra kritikk fra den kåte dommer gjengen.

Lenke til kommentar
Den eneste i IDOL som har en "sound" som "alle" kjenner igjen er etter min mening ALI. Hans stemme er helt unik og kjennes igjen med engang du hører den! Regner han får en grei platekontrakt uansett hva som skjer i IDOL.

å ha en unik stemme er ikke det samme som at den er bra. Hans stemme er en av de verste jeg har hørt, helt jævelig. Og ikke har han gjort annet enn å synge i samme toneleiet de siste ukene. Han kan KUN synge rolige balader, med en gang tempoet økes så greier han ingenting.

Lenke til kommentar
Ingen som har tenkt på at det er flere enn de kåte fjortissene som stemmer på Tone? Ingen som har tenkt at hun sikkert har halve Sogndal som stemmer, om ikke mer.

Halve Sogndal er berre om lag 3300 (det bur om lag 6600 i heile kommunen), så det er nok ikkje der ho får flesteparten av stemmene frå :p

Lenke til kommentar
Jorun og Ali vet at de er favoritter og vet at de kjem til finalen, samme hva de sier.. Men man "skal" jo ikke si at "ja, jeg vet jeg har GOD sjans på å vinne dette.."

Men jeg er sikker på at de tenker det ;)

Poeng.

Nå som det kun er berta, utlendingen og diggen igjen vet de to flinkeste at berta ryker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...