Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen av dem er ett idol, de vil ha 1 kanskje 2 hit låter. så er de vekke( hmm det er kanskje det som er idol)

Idol er Kurt Nilsen, og han er neppe borte før om lenge :thumbup: Den mannen vet å synge å få liv i publikum uten tvil, Kurt Nilsen med band skal eg lovere dere som ikkje har opplevde det TAR AV!! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Satser på Jorun og Ali i finalen, så blir det litt spenning rundt hvem som vinner. Tone er strengt tatt ikke ett idol.

Er Jorun og Ali idoler de da?... :hrm:

Ja, det synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er det med dere sykinger!! De dyrker jo liste-pop

som om det var en egen gud der! det er jo skjending!

off off off...

Gjør vi? Forklar.

Lenke til kommentar
Hva er det med dere sykinger!! De dyrker jo liste-pop

som om det var en egen gud der! det er jo skjending!

off off off...

Du tar nok for mange under samme grep her du, eg personlig tar mest mulig avstand fra den musikken det. Eg kan rett og slett ikkje fordra det, og eg er nok ikkje den einaste her inne? ;)

Lenke til kommentar
Hva er det med dere sykinger!! De dyrker jo liste-pop

som om det var en egen gud der! det er jo skjending!

off off off...

Hva er det meg deg da?! fy f...du er ikke helt rett...kommer her å skrive at alle her er sykinger som dyrker liste-pop...Du skjønner det at det finnes folk som hører og liker forskjellig musikk vet du..eller vet du det kanskje ikke? :hmm:

 

Det der var noe av det drøyeste jeg har sett på denne tråden på lenge!

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar
Hvem gidder å høre på en hel cd med ballader da?

Han takler ikke at tempoet blir satt opp..

han synger jo ikke bare saakte sanger...ikke veldig sakte hvertfall...han ligger på en sånt david gray-nivå(halvraske slags ballader), hvis du kan kalle det det.

Synes jeg da...han takler jo litt oppsats på tempoet, men kanskje ikke veldig mye :p

Lenke til kommentar

han blir jo ingen ny david gray..og foresten, hvorfor ikke en david gray til? Vi har ikke så veldig mange david gray her i verden, hvertfall ikke som synger..men enig i at en plate med ali hadde kommet til å bli i meste laget kjedelig..hvertfall for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...