Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For n-te gang fikk Ali 6er hos nettavisen. Han får det nesten hver eneste gang. Syns han var helt elendig.Men det er min mening.

 

BTW: Syns Erik har en veldig variert stemme. Det føles som om det er en helt ny stemme for hver sang han synger. Og han har en "sinnsyk" stemmekontroll.

 

Tone var helt grei synes jeg, ikke det beste jeg har hørt fra henne.

 

Jorunn har en veldig spesiell stemme som passer all slags stemmer tror jeg. Den er så fin. Hun gjorde en solid opptreden idag.

 

Jorunn og Ali 's duett ble ikke bra i det hele tatt. Ali har en altfor svak og "feminin" stemme syns jeg. Passer ikke med å synge duett med. Jorunn tok rollen som "mannen.

 

Erik har en mer mannlig stemme, en røff kar + en søt jente må jo bare bli bra

 

Konklusjon: UT MED ALI!! :sick::wee:

Lenke til kommentar
I dag var tone's beste dag, men Jorunn og Ali imponerte, solo altså!

 

Ja dei greide seg bra i da. Har ikkje sett på lenge,men i dag såg eg det. Intresserte meg meir før.

En ting,kordan får eg inn navnet til den som skreiv inn det eg har i quoten over.

Brukar berre å kopiere og lime inn det eg skal ha i quoten.

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar

Jeg må nesten få lov å si at det rett og slett er for dumt at Tone er med fortsatt.

Kan jo ikke måle seg med noen av de andre hverken når det gjelder sjarm eller vokale prestasjoner.

Rett og slett flaut...

 

Idol, over og ut.

 

Edit: Vinner Tone synes jeg oppriktig synd på de som må spille inn og gi ut plate med henne.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Må gi Erik creds for måten han taklet å ryke ut på. Ikke en sippete grineunge som de fleste andre. :tease:

mhm, er helt enig du.

Jeg har aldri likt erik noe serlig, så jeg syns det var bra at han for ut!

men det var litt domt, fordi alle de som er igjen heier jeg på en måte! Mest tone da, og så Alejandro, Jorun var ekstremt bra før, men er lissom ikke så flink lenger!

Men håper Tone vinner , hun er deilig, og synger dritbra! det er det som skal til for å vere en skikkeli super stjerne (utenom Kurt! han er konge kul, men stygg) han dere Kjartan som vant i fjor- var ikke noe flink syns jeg, men det er min mening.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...