Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Nå må alle fjortisser ta den ene hånda ut av buksa og slutte å stemme på tone! Hun må UT!

Du har jo egentlig ikke noe rett til å påstå at alle fjortisser har den ene hånda i buksa, da! :p Det blir vel litt drøyt, eller hva?...haha ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må alle fjortisser ta den ene hånda ut av buksa og slutte å stemme på tone! Hun må UT!

Du har jo egentlig ikke noe rett til å påstå at alle fjortisser har den ene hånda i buksa, da! :p Det blir vel litt drøyt, eller hva?...haha ...

yes, det er helt rett, hun synger bra, ser fin ut, det er bare slik det skal vere!

Lenke til kommentar
hun er flink som faen til å synge!!!

Regner med du er en av de fjortissene eg snakke om. Skjerpings!!

Enn du?...Skjerpings!...Du har ikkke noen rett til å si skjerpings til de som liker Tone!..Herregud, akkurat som du skal bestemme om vi skal like Tone, eller ikke!

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar
hun er flink som faen til å synge!!!

Regner med du er en av de fjortissene eg snakke om. Skjerpings!!

Enn du?...Skjerpings!...Du har ikkke noen rett til å si skjerpings til de som liker Tone!..Herregud, akkurat som du skal bestemme om vi skal like Tone, eller ikke!

takk for den du! hehe, jeg er ikke en son fjortiss som sitter med handa i buksa mens jeg stemmer på Tone!

Jeg runker ikke og stemmer ikke! :!:

Lenke til kommentar
Er ikke snakk om å like eller ikke like.

Hun er ikke spesielt flink til å synge, det trenger man ikke de største kunnskapene for å finne ut av.

Hun er ihvertfall ikke flink i forhold til de fleste andre som kom til finalen i Idol.

det kan vel hende at noen synes Tone er flink til å synge også!

Lenke til kommentar

Takk Goophy, fint å se/høre noen har litt i knollen ( :p )

Men -mAdZ- eg må bare quote et utsagn du skrev for en liten tid tilbake:

Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...

Der bæsja du litt på leggen.. Men bra du også innrømmer at hun går videre på utseende!

Lenke til kommentar
det kan vel hende at noen synes Tone er flink til å synge også!

Er ikke snakk om personlige preferanser her.

Fra et profesjonelt synspunkt ER Tone _svært_ mye dårligere til å synge en alle som har vært i finalen i Idol i år.

Verre er det ikke, og hvis man påstår at Tone har bedre vokale kvaifikasjoner og ferdigheter enn de andre som var igjen før utestemningen idag tror jeg nesten vi må holde et lite kurs i sangteori. :)

Lenke til kommentar
Er ikke snakk om å like eller ikke like.

Såklart er det snakk om å like eller ikkje like. Det er jo derfor du stemmer på nokon i Idol. Eg bestem kva som høyrast bra ut i mine øyrer, og det klarer ingen å forandre på uansett.

 

No som eg las din siste post blir kanskje svaret mitt litt ubrukeleg, menmen...

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...