Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, de har hatt en stygg tendens til å favorisere Jorun og Ali hele tiden. Derfor blir det disse to som står igjen i finalen også. Tror nok den er spikra for lengst. Om ikke ivrige gutter og hele sogndal plutselig setter i gang en kjempeaksjon for å stemme Tone til finalen da...

det hadde vært rått! vunnet bare pga at ho er fin..Det er jo det hitt låter handler om!!

Lenke til kommentar

Vil ikke si at Jorun appelerer særlig til meg. Appelerer mest til jenter, og eldre damer. Som moren min? :p

 

Av de tre gjenværende liker jeg Ali best, men likte både Erik, David og Malin bedre. Eva var også flink, men ikke min type.

 

Tone er også flink. Hun har "pakka" som de pleier å si ;)

Lenke til kommentar
Alle som sier Tone er en kåt fjortis som ikke vet hva musikk er! Jorun bør vinne siden hun har et ben i hver sjanger.

:!:

Vi sier ikke at Tone er en kåt fjortis, men at det er kåte fjortis(gutt)er som har største delen av æren for at hun har kommet til topp 3.

Var heller ikke det han mente. Han formulerte seg bare litt dårlig.

 

Alle som mener Tone, er noen kåte fjortiser. Ikke at Tone er en kåt fjortis. Men altså at de som synes Tone er flink, er noen kåte fjortiser som ikke vet hva musikk er ;)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...