Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor kundeservice, begrenset åpningstid?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg opplevde noe merkelig når jeg nå prøvde å kontakte kundeservice 05000 hos telenor. Jeg ringte fra min hjemmetelefon & trykte inn mitt hjemme-nr når telefonsvarern spørr om dette. Etter en liten stund får jeg beskjed om at kundeservice er stengt: "kundeservice er åpen mandag til fredag kl 08:00 - 20:00, vi ønsker deg velkommen tilbake"

 

 

Stusset litt over det der å tenkte jeg skulle sjekke nettsiden. Der står det følgende:

 

Døgnåpen teknisk brukerstøtte

Du kan treffe våre medarbeidere på telefon 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Kundeservice når du på telefon 05000

(39 øre per minutt, startpris: 59 øre. Fra mobiltelefon gjelder egne takster).

Vi gir brukerstøtte både for PC og Macintosh.

 

Prøvde gjenntatte ganger med valg av problemer men samme melding om at de hadde stengt. Tengte så at jeg for sikkerhets skyld skulle teste med min mobiltelefon og slå ett random 22xxxxxx nummer. Sitter nå i telefonen med de.

 

Litt merkelig? :hmm:

 

 

Glemte foresten å neven at jeg har kontaktet det flere ganger angående problemet i trondheim som enda ikke har lagt seg. Feilen skulle jo ha vært fikset på fredag 14:00, dette ble da utsatt til 12:00 lørdag. Ingen nye driftsmeldinger etter dette.

Endret av eln
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trykte ikke feil nei. Valgte internett-support. Prøvde forøvrig alle mulige valg ved å ringe flere ganger uten å få svar :ermm: .

 

Ja har skyhøy ping og uoverkommelig hastighet. Når aktiviteten er som fult ligger jeg på 300kbit på speedo & 1200 i ping med 2048/256- Telenor har utsatt fristen for når dette skal fikses en del ganger nå. Nyeste info er 12:00 i dag (mandag) Håper det ordner seg :)

Endret av eln
Lenke til kommentar

Så dere sitter alle sammen her og klager istedenfor å bare sjekke Telenor sine driftsmeldinger?

 

http://www.online.no/kundeservice/driftsme...2005-01-16.html

 

Her står det kort og greit at Telenor vet at de har problemer med ADSL i Trondheim og at de regner med å fikse det 12.00 mandag. Skulle egentlig blitt fikset tidligere, men grunnen til at dette ikke skjedde står også her. Er ikke jeg flink? :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

eln: Er det noe rart synes du? Når kortet Telenor har bestilt har problemer med transporten vil det jo bli forsinkelser som Telenor ikke har kontroll over. Ifølge Telenor sin info skulle de ha kortet i hende den 14., men når leverandøren ikke klarer å sende det/transporten skjærer seg, så kan ikke Telenor rette problemet før nevnte transport kommer frem. Og som Blib sier, så er det jo bare å sjekke driftsmeldinger. Det hjelper ingenting å ringe inn så lenge du har nett og kan sjekke statusen der, eller kan bruke Direkte Privat og snakke med folkene som sitter der. Ved å ringe inn så bare lager man kø for de som ikke har forbindelse med internett for å få samme beskjeden som du får via internett, og vedkommende du snakker med kan ikke gjøre annet enn å beklage og høre på klagingen folk kommer med. De trenger virkelig ikke det.

Lenke til kommentar

Sliter med at jeg ikke finner DNS jeg.. Men det er vel noe problem i routeren!

 

Uansett så har jeg funnet ut noe merkelig med telenor. Hvis man ringer og taster inn nr ditt. Så får du spm. Da må man svare nei for å komme til kundeservice. Hvis man sier ja, så får man bare opplysning om standard prosedyre. Men hvis man ikke får kontakt med disse folkene, så bare rop faen 3 ganger til telefonsvareren. Da sier mannen; "Jeg setter deg nå over til kundeservice" eller noe! Ganske morsomt egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...