Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva å slå sammen dette med et kabinett eller skjermkort? Altså pakketilbud? Har laget et tråd om kabinett for bigwater.

Tviler på at man får samme oppsluttning med det, siden det er noe alle har fra før og kanskje akkurat har kjøpt nytt.

 

Men blir det billig nok er det plutselig utrolig mange som plutselig trenger det. :p

 

Edit: Og for mye mas er nok ikke alltid bra.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Passer denne blokken til GF6800GT? Isåfall, sleng på en til meg og ;)

 

Går ut i fra at den passer med bigwater settet uten å kjøpe større pumpe?

Ja det skal nok gå bra siden blokken ser ut til å ha et veldig fleksibelt feste.

 

Pumpen skal ikke være noe problem.

 

Edit: Cpu blokka koster 325kr på PSdata så jeg regner med denne vil koste ca 300.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

1 stk! Med ramsinks for nyere kort.

 

Jeg sa vel noe usikkert i sted at jeg skulle ha.

 

Men jeg skal ha uansett så lenge den passer på alt fra 6600GT/6800GT, X800Pro osv. Da det blir mitt neste skjermkort.

 

Hadde vært greit om vi kune fått dette levert sammen med Bigwater, så man mininmerer fraktkostnader :-). Regner med at det går greit :-)

 

Mangler bare noen stillegående/justerbare kabinettvifter, så har jeg en godt overklokket PC under 20dBA, det er ikke verst :-).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg bestilte et bigwater-sett sammen med en VGA Silencer NV5 til mitt GW6800GT GS, men nå som det er snakk om å ta inn denne GPU-blokken begynner jeg å tvile litt på VGA silencer'n.

 

Vil GPU-blokken til bigwater-settet gi bedre kjøling enn VGA Silencer?

 

Vil jeg kunne klokke skjermkortet like mye som med Gainwards Golden Sample-kjøling selv om vannet i bigwater-settet går gjennom både CPU- og GPU-blokk?

 

 

Kjøper 1 stk. hvis det er fordelsmessig ^^

Endret av [AvaLoN]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...