Gå til innhold

Thermaltake BigWater Gpu vannblokk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er nok ganske like dere skal du se, sliter med sitte-for-lenge-foran-PCen-syndromet.

 

Har hørt det er et normalt syndrom i hardware kretser, noen som kan bekrefte den påstanden ?

 

:yes:

Ondsinnede rykter som er satt for å sverte oss! :innocent:

 

Håper dere tar inn GPU-blokka! :D I så fall 2 til meg!

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Haha, facinerende å se hvordan komplett kjøper seg kunder for å bygge opp en horde allierte spesifikt på dette forumet (siden de fleste her inne har peil på data og anbefaler mange kjente). Og samtlige går på kroken og hyler ut om webshopens fullstendige fortreffelighet pga en engangspris.

 

Men uansett. Ser ikke at denne er nevnt noe sted, så hvis dere skal ha gpu/chipsetkjøling til bigwater settet ville jeg tatt en kikk:

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOOLCHCA05

 

230kr

 

Ulempen er jo seff at fraktprisen+eksp gebyr (som i seg selv er en forferdelig uting) på MP gjør at den koster uforholdsmessig mye hvis man ikke bestiller noe annet f.eks strømforsyning i tilllegg.... Elller går sammen om å kjøpe. da er det jo også mulig å se to ganger på prisen for eierne og...? *hint* *hint* :whistle:

Endret av ~inso
Lenke til kommentar

Vel, er jo selvsagt et fint tiltak, ingenting å si på det, men tror neppe de hadde gitt etter hadde dette skjedd en kameratgjeng fra volda for å si det sånn :!:

Tilbudet gjaldt jo de 200 her inne som visste om det, ikke de som skrev seg opp på liste såvidt jeg forstod.

Endret av ~inso
Lenke til kommentar
Haha, facinerende å se hvordan komplett kjøper seg kunder for å bygge opp en horde allierte spesifikt på dette forumet (siden de fleste her inne har peil på data og anbefaler mange kjente).

Og det er liksom negativt.......? :dontgetit:

 

Og samtlige går på kroken og hyler ut om webshopens fullstendige fortreffelighet pga en engangspris.

Høres ut som om du var litt for sein til tilbudet. :p

Lenke til kommentar
Vel, er jo selvsagt et fint tiltak, ingenting å si på det, men tror neppe de hadde gitt etter hadde dette skjedd en kameratgjeng fra volda for å si det sånn  :!:

Klart dette var bra reklame for Komplett, men at de kjøper seg kunder i lengden klarer de bare om de fortsetter å ha lave priser, for vi nettkunder er nok ikke spesielt "trofaste" hvis andre butikker har lavere priser! :p

 

Jeg var en av de som var skeptisk den tråden F-r-e-d-r-i-k startet, men har i ettertid sett at slikt KAN nytte, derfor håper jeg denne tråden kan få Komplett, eller andre, til å ta inn den omtalte GPU.kjøleren! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...