Gå til innhold

Norsk GuildWars Klan/Guild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan vi ikkje bare være oppdagere då?? drit kult å være en vandre guild som går rundt om i verda :!: eg vil i alle fall være ranger  :cool:  kan rangera ha sverd eller kniva forresten?

Ja, du kan ha sverd, men er ikke noen av standard fokusene, så du kan bli veldig begrenset i hvilke sverd du kan bruke...

 

Samme gjelder skjold hvor du finner skjold opp til et visst nivå før de begynner å kreve tactics og du ikke lenger får noe særlig utbytte av dem...

 

 

Satser du på en bue får du et mye større skadepotensiale, spesiellt med tanke på at mange av spellene/skillene dine er fokusert på bue. (Fire arrows, favourable winds, pin down, called shot etc)

 

 

[EDIT]

Litt tidlig så jeg glemte at du godt kan lage deg en Ranger/Warrior og da kan du bruke så mye sverd og skjold som du bare måtte ønske. Men Rangeren har også et utrolig potensiale hvis du lager en Ranger/Elementalist, Ra/Mesmer, eller Ra/Necro, men det er en annen sak ;)

[/EDIT]

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar
Fokuserer guilden på PvP, GvG eller PvE? (Kjekt å vite)

 

Hvis Pvp/GvG, mangler dere noen spesifike klasser?

 

Nå vet jeg ikke hva Cell_v14 har planlagt med guildet (det får han svare på når han kommer) men skader vel ikke med å være med på alt vel? Noen ganger vil vi vel kanskje lage en gruppe og gjøre et quest eller to, andre ganger slåss i Tombsa, og kanskje ta noen GvG i ny og ne? :)

Lenke til kommentar
Fokuserer guilden på PvP, GvG eller PvE? (Kjekt å vite)

 

Hvis Pvp/GvG, mangler dere noen spesifike klasser?

Vi har enda ikke noen planer for akkurat det der, men til opplysning så tar det omtrent 1 mission før jeg får lagd guildet.

Tenkte litt også på GvG og PvP men quest må vi ta uansett for å skaffe penger å nye items. Tenkte på Turneringer på kveldene hvis mesteparten er pålogget i spillet.

 

PS: Monker er et must har jeg merket, uten de så ville jeg aldri klart questene

Endret av Cell_v14
Lenke til kommentar
Monker er et must har jeg merket, uten de så ville jeg aldri klart questene

 

Med all respekt, det hørtes ganske newbie ut. Høres ut som en PvE guild uten noen særlige ambisjoner, men det finnes jo de som spiller CS public og har det gøy. Dette er ingen særlig guild for meg altså, men lykke til uansett og ha det gøy videre.

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar
Med all respekt, det hørtes ganske newbie ut. Høres ut som en PvE guild uten noen særlige ambisjoner, men det finnes jo de som spiller CS public og har det gøy. Dette er ingen særlig guild for meg altså, men lykke til uansett og ha det gøy videre.

 

Nå skal jeg ikke begynne å krangle med deg, men det utsagnet irriterte meg litt.

 

Grunn 1 : Spillet er ikke retail enda, så tviler sterkt på at det er noen som er veldig gode. Liker ikke at noen kaller noen newbie når spillet ikke er sluppet, da alle egentlig er newbies i det spillet.

 

Grunn 2 : Monks er jo et must?

 

Edit : Leifs

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar
Spillet er _ikke_ retail enda, så tviler sterkt på at det er noen som er veldig gode, enda!

 

Det finnes guilder some The Fianna og KOR som kan samenlignes med NoA og eyeballers. Dette er guilder der man diskuterer taktiker i timer før man tar en guild-battle.

 

Ikke for å skryte, men jeg har armor på charen min verd 600 gold, en wand med 10-21dmg, artifact med 11 energy og alle skillsene jeg trenger for neste BWE. Har kommet til hall of heroes i tombs flere ganger og teamet mitt har gjort det bra. Jeg er ikke med i noen guild enda.

 

Monks _er_ jo et must?

 

Healing og tanking er et must. En E/Mo og en N/W gjør praktisk talt det samme som en primary monk og en warrior.

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar
Med all respekt, det hørtes ganske newbie ut. Høres ut som en PvE guild uten noen særlige ambisjoner, men det finnes jo de som spiller CS public og har det gøy. Dette er ingen særlig guild for meg altså, men lykke til uansett og ha det gøy videre.

Har det veldig gøy på cs s public... :innocent:

Endret av MK_Blackbird
Lenke til kommentar
Det finnes guilder some The Fianna og KOR som kan samenlignes med NoA og eyeballers. Dette er guilder der man diskuterer taktiker i timer før man tar en guild-battle.

 

Ikke for å skryte, men jeg har armor på charen min verd 600 gold, en wand med 10-21dmg, artifact med 11 energy og alle skillsene jeg trenger for neste BWE. Har kommet til hall of heroes i tombs flere ganger og teamet mitt har gjort det bra. Jeg er ikke med i noen guild enda.

 

Nå er det godt mulig at guildet vårt ikke er spesielt godt enda, men det kan da bli bedre? Tviler på at elemeNt og XeqtR var veldig gode i cs da de begynte (for å fortsette på argumentet ditt).

 

EDIT : Og egentlig er godt kameratskap viktigere enn skills for å lykkes i et slikt spill, iallfall når det gjelder å ha det gøy :) For å ta cs igjen ; de gode clanene blir jo oppløst, dannet, oppløst, dannet....nettopp fordi det er så sinnsyk fokusering på å gjøre det godt, og mindre på å ha det gøy :)

 

Menmen, du skal få mene hva du vil, og om du ikke vil være med i guildet, så er det ditt valg, et dårlig valg, men nonetheless.... :D

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Vel, kanskje jeg forlangte litt for mye, dette er jo en helt ny guild.

 

Jeg sier ikke at dette er en dårlig guild, men den levde ikke helt opp til forventningene mine på pvp-siden. Flott med en norsk guild, det skal dere ha, og ha det gøy.

 

Nå er det godt mulig at guildet vårt ikke er spesielt godt enda, men det kan da bli bedre? Tviler på at elemeNt og XeqtR var veldig gode i cs da de begynte (for å fortsette på argumentet ditt).

 

Nå er det sånn at i alle spill er det noen som er bedre enn andre, uansett.

 

Og egentlig er godt kameratskap viktigere enn skills for å lykkes i et slikt spill

 

Disiplin er en veldig viktig faktor også, en noobelag med disiplin kan slå et prolag uten. (Spesielt targetcalling og healing er viktig)

 

må bare innrøme at eventyrer kan være digg!!! kan vi ikkje bare gå rundt og forske og ha det gøy..man blir jo god av det også!! lvl, våpen, resources (hvis det finst) konge!!!

 

Areanet har sagt at det vil ta ca. 1 uke for gjennomsnitts spilleren å få level 20 (max atm). For å den beste armoren, skillsene du vil ha og våpen må du nok grinde i en uke. Altså 14 dager for å bli 'uber'. Da har du fortsatt utforskningen igjen.

 

Man blir ikke 'god' av å spille PvE, det er 2 forskjelldige verdener faktisk, for å bli god i PvP trenger du erfaring.

 

Til slutt kommer alt ann på smak og behag, gjør det dere synes er gøy!

Lenke til kommentar

Guild Wars folk !!!! :w00t:

 

 

I GL (gaming life) så er neste milepæl nettop dette spillet.

Ventinga tar aldri slutt! ;)

 

Jeg har lurer på noe angående bestilling av key fra owshop.igames.de_

Nesten unødvendig sp, men_

Denne keyen kan brukes til den skikkelige releasen, og altså..... tHaGAME!??

Kan hele softwaren lastes gratis ned og brennes selv ved release?

 

 

 

Er betakey og release keyen forskjellige?

 

Får man begge tilsendt samtidig?

 

 

btw, jeg kaster meg på denne klanen gitt at det ikke er noen lederfigur.

jeg spiller for fun, og lar meg ikke bosse. :thumbup:

Jeg er smådedikert til seier når jeg spiller, men ingen blodspiller her ;)

 

om vi skal smådyrke disiplin får vel bare tiden vise....... :whistle:

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...